Активно минув рік нашої спільної роботи із командою Молочної компанії «Галичина». Цей час був насичений на події, цікаві ідеї, які ми спільно втілювали у життя. Співпраця охоплювала більшість напрямків комунікації – спонсорство, управління репутацією, соціальна активність та PR-заходи, антикризова діяльність. І це все, звісно ж, за активної медіа-підтримки нашого прес-офісу.
Нам вдалось фактично запустити комунікації ТМ «Галичина». Ми провели шість PR-заходів, презентували на ринку кілька нових молочних продуктів, серед яких наші найулюбленіші питні йогурти, написали десятки прес-релізів та статей, багато в чому пізнавальних навіть для нас, з нуля сформували стратегію корпоративної соціальної відповідальності для компанії.
І це далеко не все. Чого лише вартує робота із управління репутацією у мережі WEB 2.0, де ми спільно подолали понад 15 інформаційних криз, запустили більше 20-ти репутаційних кампаній. Не можемо не згадати й про досвід комунікації із блогерами та лідерами думок у соцмережах, де охоплення інформації про новинки від ТМ «Галичина» сягнуло сотень тисяч осіб. А ще багато нових знайомств із десятками цікавих медіа-видань та людьми, відданими своїй справі.
Шалений темп роботи надихнув команду FRESHPR на нові креативні ідеї, які лиш потребують втілення у життя. Щиро дякуємо Молочній компанії «Галичина» за неймовірний досвід та, звісно ж, смачнючі йогурти, кефіри та молоко.
P.S. Тепер молочні продукти – у раціоні кожного з нас, адже ми точно знаємо, що вони дуже корисні!