Орест Вачков
- За час роботи в компанії я зрозумів, що найважливіше це...
Відповідальність. Іншими словами - розуміння, що комунікації можуть змінювати долю людей. Якщо колись, працюючи над окремими проектами, ми розуміли, що допомагаємо інформувати, то тепер, коли ми виросли до однієї з найбільших компаній на ринку, отримавши транснаціональні контракти та розробляючи і втілюючи комунікаційні активності із мультимільйонними контактами, стало зрозумілим, що ми втілюємо значно глибшу місію - ми не лише інформуємо, ми у прямому сенсі змінюємо світ. Від формування громадської думки залежить майбутня поведінка мільйонів людей. Від комунікацій залежить, як виглядатимуть, що купуватимуть, де відпочиватимуть і скільки спатимуть наші співвітчизники. Ми формуємо процеси, які складають модель світу навколо нас. Будь-яка помилка, нефахова або безвідповідальна дія з нашого боку може мати мегастрашні або мегапрекрасні наслідки. Ми ті, від кого залежить, як виглядатиме світ завтра. Тому наша відповідальність - це основна риса, яку ми повинні усвідомлювати в кожній дії.
- Найбільшим курйозом у моїй практиці була ситуація, коли...
Через велику довжину владних коридорів одного разу ми отримали замовлення на проект, що передбачав роботу з міністром, якого зняли ще два тижні до того. Коли ми поцікавилися у чиновників, які прислали запрошення до співпраці в цьому проекті, почули відповідь - це моя робота, я мусив її виконати, рано чи пізно. З того часу ми почали глибше розуміти специфіку співпраці з бюрократами і, якщо чесно, намагатися уникнути її в подальшому.
- Завдяки FRESHPR, я....
Познайомився з командою прекрасних людей. Скажу чесно, за 10 років через «школу» компанії пройшло багато людей. Дехто залишився з нами, дехто пішов далі. Загалом це десятки різногранних людей, які зараз працюють у просто полярних сферах і всі вони назавжди залишаються такою собі неофіційною командою. Фактично це люди, до яких у мене особлива повага. І байдуже, що не чуємось чи не бачимось роками.
А ще це десятки, а то й сотні прекрасних людей на боці наших клієнтів, з якими вдалося попрацювати. Це саме те, що приносить щастя!
Андрій Лазорко
- За час роботи в компанії, я зрозумів, що найважливіше це…
Продавати довіру, а не послугу.
- Найбільшим курйозом у моїй практиці була ситуація, коли…
Усвідомив, що колектив FRESHPR за 10 років оновився на 400%: стабільно команда налічує десять працівників, а загалом через компанію пройшло 40 людей.
- Завдяки FRESHPR, я…
Пізнав практично усі сфери бізнесів. Відчув себе підприємцем в Україні. Навчився нести відповідальність не лише за себе, але й за усю команду.
Олександр Краєв
- За час роботи в компанії я зрозумів, що найважливіше це вникати в суть кожного проекту. Без цього неможливо запропонувати замовнику правильне рішення. В цьому є виклик, адже за досить короткий час доводиться виходити на рівень розуміння питання, максимально близький до рівня розуміння питання клієнтом. Це і є професіоналізм. Без цього ніяк. Просте копіювання PR інструментів і заходів не проходить. Особливо в сучасному інформаційному середовищі, яке є гнучким і мінливим.
- Найбільшим курйозом у моїй практиці була ситуація, коли наш кейс видають за свій. Особливо публічно. На жаль, такі ситуації не поодинокі. Хоча ні, не на жаль: це означає, що ми створюємо дійсно щось вартісне і цікаве.
- Завдяки FRESHPR, я по-справжньому зрозумів, що таке Public Relations. Напевно, тому що коло замкнулося, адже до цього я завжди працював на боці клієнта. Це моя перша робота в агентстві, і відповідно, зміна кута, під яким я подивився на галузь. За час роботи у FRESHPR, а це майже 4 роки, мені довелося вирішувати комунікаційні завдання в різноманітних сферах життя. Це дуже стимулює і розвиває. Крім того, завдяки сильній команді агентства робити це було завжди драйвово і в задоволення.
Наталя Фуглевич
- За час роботи в компанії я зрозуміла, що найважливіше це...
Команда та підрядники, бо коли є надійні люди, то можна зробити Все!!! Навіть те, що не снилося ;)))))
- Найбільшим курйозом у моїй практиці була ситуація, коли...
Насправді, курйозів у моїй практиці було багато. Проте найсвіжіший, це коли я із колегою відвідали один тренінг, і були дуже здивовані, побачивши у їхній презентації нашу роботу)
-Завдяки FRESHPR, я...
кардинально змінила професійну діяльність, навчилася багато нового та цікавого.
Тетяна Пекур
Я працювала у компанії FRESHPR ще на початку її створення, 10 років тому. Тоді це була одна з перших компаній, в якій говорили про цінності. Надихало те, що, за цими
словами, стояли дії та чудові люди, які сповідують ці цінності. Не здивуюся, якщо FRESHPR проіснує ще років 100!))
Потім я керувала багатьма проектами. Проте Орест залишився для мене взірцем того, як ставитися до колег, клієнтів і до себе. Коли виникає чергова комунікаційна криза і хочеться відправити замовника ні з чим.. От тоді я згадую про повагу, з якої починається кожен крок Ореста як керівника. І усе вдається!
Рада, що знову повернулася в Київ і у FRESHPR. З Днем народження!
Олена Войтів
- За час роботи в компанії я зрозуміла, що найважливіше це - репутація, спочатку ти працюєш на неї, а потім вона працює на тебе!
- Найбільшим курйозом у моїй практиці була ситуація, коли на форумі співпрацювала з одним клієнтом, там зустріла ще двох, і в результаті мала завдання подати інформацію з однієї події про трьох різних клієнтів, які працюють в одній сфері... It's done!!!
- Завдяки FRESHPR, я навчилася "фільтрувати" :) те, що я читаю і те, що я говорю чи пишу.
Дарія Ткаченко
- За час роботи в компанії я зрозуміла, що найважливіше - завжди бути на зв’язку і бути готовою виконувати будь-які завдання, а головне швидко і результативно. Потрібно вміти працювати в команді і бути готовою підхопити проект на будь-якому етапі.
- На щастя, курйозів ще не було, мабуть, ще мало досвіду :)
- Завдяки FRESHPR я отримала масу корисного досвіду і стала на кілька кроків ближче до реалізації своєї особистої мети.
Христина Кульчицька
- За час роботи в компанії я зрозуміла, що найважливіше це: Порозуміння. У першу чергу порозуміння між клієнтом та нами, порозуміння між нами та підрядники. Саме порозуміння випливає з доброго розуміння потреб усіх учасників процесу. В нашій роботі дуже важливо тримати вуха «нагостреними», очі широко відкритими, а серце чутливим, – без цього ніяк ;) Якщо діяти злагоджено, то будь-які перешкоди будуть легко подолані.
- Найбільшим курйозом у моїй практиці була ситуація, коли… Курйози трапляються не так уже й рідко.
Є моменти, що від різноманітних обставин все летить шкереберть… А тут ще й табличка для заходу, щойно забрана у підрядника, вислизає з рук… Всяке трапляється, та з усіх ситуацій знаходяться виходи, чи то пак «виповзи ;)» Головне, що на даний момент всі живі, місії поки виконані. УРА! Ну і що нам ці курйози ;).
- Завдяки FRESHPR, я зрозуміла, що робота може одночасно бути цікавою і бути викликом, дуже творчою і розширювати зони комфорту. Усім бажаю такої роботи: такої, щоб у кайф!
Надія Уніят
- За час роботи в компанії я зрозуміла, що найважливіше - це ЛЮДИ, з якими працюєш. Ті, хто поруч, - допоможуть зрозуміти щось нове, підкажуть як краще, покритикують і сприймуть "добрий тролінг". А ті, з ким співпрацюєш (клієнти і підрядники) - це теж люди, кі мають різний досвід, настрій. Люди - це класно!
- За весь свій нетривалий час роботи (10 місяців) не було курйозів, мені пощастило -о-о-о)))
- Завдяки FRESHPR, я робила те, що подобалося! І це дуже цінно :)
Юрій Кузьменок
- За час роботи в компанії я зрозумів, що найважливіше це - колектив компанії, з яким під час спільної праці ми досягаємо мети для клієнтів компанії.
- Найбільшим курйозом у моїй практиці була ситуація, коли відмінилася резервація ресторану для зйомок і за 12 годин потрібно було знайти інший.
- Завдяки FRESHPR, я здобуваю нові знання, які в подальшому вплинуть і на розвиток компанії.