Компанія FRESHPR реалізувала чотири маркетингові проекти у межах програми ваучерної підтримки МСП

Цього року на Львівщині у межах Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області реалізовують проект «Інструменти розвитку бізнесу Львівської області». Представники малого бізнесу, змагаючись на конкурсній основі, отримують безповоротну фінансову допомогу у вигляді ваучерів на суму до 50 тис. грн на маркетингові, консалтингові послуги та до 100 тис. грн. на інновації. Маркетингові послуги для чотирьох таких компаній успішно реалізували у співпраці із компанією FRESHPR.

Так, для уже доволі відомого соціального підприємства «Туристичний клуб «Манівці» провели комплексний маркетинговий аудит, який дозволив виявити слабкі та сильні сторони представленості компанії в digital. На його основі компанія отримала рекомендації щодо подальшого успішного ведення активностей он-лайн. Також для підсилення впізнаваності бренду Турклубу «Манівці» брендували автомобіль та світшоти для працівників.

Для стартапу львівських архітекторів, які виводять на український ринок готові переговорні O.BOX, компанія FRESHPR розробила та реалізувала сценарій представлення новинки. Уперше безшумні переговорні O.BOX були презентовані на Київському міжнародному економічному форумі - 2019 для більше ніж 2000 учасників. Для проекту O.Box компанія FRESHPR забезпечувала медійний супровід: розробку і розсилку прес-релізів, налагодження зв’язків зі ЗМІ тощо. Як наслідок, про перспективний стартап повідомили одні з найрейтинговіших у своєму сегменті онлайн-видань AІN.ua та «24. Дизайн». Загалом охоплення склало 27000 осіб. Правильна стратегія публічного представлення допомогла швидко привернути увагу користувачів мережі Facebook до бізнес-сторінки стартапу https://www.facebook.com/o.box.small.meeting.rooms/, сформувати її первинну аудиторію та знайти перших клієнтів компанії.

Для компанії HAUS mobel, яка спеціалізується на продажі диванів та м’яких крісел, ми оновини сайт відповідно до оновлених цілей компанії. Після модернізації він став значно зручнішим та зрозумілішим як для b2b сегменту, так і для приватних клієнтів.

Потребу в оптимізації сайту мала і компанія «Рокла», яке займається постачанням та продажем гідравлічних візків різних типів. Для компанії ми впровадили рішення інтернет-магазину, чому передував детальний аудит усієї наявної на сайті інформації.

За умовами програми ваучерної підтримки до 25 грудня Департамент економічної політики Львівської ОДА перерахує на рахунок компаній, які реалізували затверджені конкурсом проекти, суму ваучерної безповоротної фінансової допомоги.

Проект реалізується за рахунок коштів Державного бюджету України, отриманих від Європейського Союзу у рамках виконання Угоди про фінансування Програми підтримки секторальної політики. Детальніше.

Співпраця з нами

Київ

+38 044 453 74 79

вул. Олени Теліги, 5Б, 3-й поверх.

Львів

+38 032 247 00 43

пр. Крива Липа, 6, 2-й поверх.

Контакти