Криза – найкращий момент для розвитку великого бізнесу

Отож Україна таки входить в ситуацію економічної кризи. На перший погляд для багатьох бізнесів вона може завершитись крахом, втім експерти кажуть, що все залежить від стратегії, яку вибирають власники бізнесу. Принаймні експерт в галузі PR Орест Вачков у матеріалі для tmk-inform.lviv.ua не радить зараз економити на рекламному бюджеті – такі дії є надійною дорогою до знищення бізнесу

Оресте, наперше вже традиційне в цій ситуації питання: які галузі економіки можуть найбільше постраждати від кризи?

Насамперед постраждають ті галузі, які займаються обслуговуванням людей у приміщеннях, це і ресторанний бізнес, різноманітні салони, а також транспортна галузь. Однак проблеми можуть виникнути і в тих галузях, які на перший погляд мали б виграти від нинішньої кризи, як кур’єрська доставка. Наприклад нещодавно лідер галузі «Нова пошта» зараз готується до роботи у кризовій ситуації. Причиною цього є зменшення купівельної спроможностілюдей а також скорочення діяльности багатьох бізнесів, які користувались послугами кур’єрської доставки. Однак для багатьох фірм, які звикли змінюватись виникають нові можливості, і саме вони не будуть втрачати свої доходи.

Одна з найпопулярніших рекомендацій – переходити на он-лайн режим роботи. Це легко зробити дизайнерам, однак досить проблематичним є організувати стрижку волосся в он-лайн режимі.

Насправді можна підлаштуватись під умови, які виникають. Наприклад організувати перукарські послуги на свіжому повітрі, де ймовірність зараження зведена до мінімуму. Чи медичні консультації в он-лайн режимі. Просто треба трохи змінити напрямок роботи, тут все залежить від гнучкости бізнесу.

В умовах кризи підприємці починають економити, і однією із статей економії частоє рекламний бюджет фірми. Чи правильною є така стратегія?

Насправді реклама є відображенням стратегії розвитку бізнесу. Якщо бізнес вирішив колапсувати, то навіщо йому тоді реклама? Навпаки, це прекрасний момент для розвитку бізнесу, адже рекламні засоби в такий період дешевшають. Це питання загального оптимізму бізнесу, але практично всі великі бізнеси найбільший розвиток отримували в період кризи, вони використовували ситуацію, коли слабнуть конкуренти.

Співпраця з нами

Київ

+38 044 453 74 79

вул. Дорогожицька, 1.

Львів

+38 032 247 00 43

пр. Крива Липа, 6, 2-й поверх.

Контакти