Прес-тур для аквапарку «Пляж»

10
02
2013

Команда FRESHPR допомогла аквапарку «Пляж» організувати прес-тур, зокрема по підвальних приміщеннях водного комплексу, де журналістам було продемонстровано систему фільтрації та дезінфекції води, аналогів якій немає у Львові.

Прес-тур відбувся 4 лютого 2013 року. Процес організації прес-туру включав: проведення аналітичного моніторингу публікацій та відгуків про аквапарк «Пляж» (підготовчий етап), складення маршруту прес-туру, формування меседжів для висвітлення на прес-турі, формування Q&A, складення плану та програми прес-туру, формування медіа-мапи, написання на поширення прес-анонсу та прес-релізу про прес-тур серед ЗМІ, запрошення журналістів, розробка навігації для прес-туру, дизайну інформаційних матеріалів, бейджів для учасників, підготовка прес-кіту, моніторинг результатів прес-туру.