Компанія FRESHPR реалізувала шість маркетингових проєктів у межах програми ваучерної підтримки МСП

10
09
2021

Цього року на Львівщині у межах Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області реалізовують проект «Інстументи розвитку бізнесу Львівської області».

Програму ваучерної підтримки малого та дрібного бізнесу на Львівщині цього року провели вже втретє. Результати попередніх років довели її актуальність та практичну користь для підприємців, то ж попри те, що цього року вона уже не фінансується коштом секторальної підтримки ЄС, кошти в розмірі 2,5 мільйонів гривень на ваучерну підтримку для розвитку бізнесу передбачили в обласному бюджеті.

Представники малого бізнесу, змагаючись на конкурсній основі, отримують безповоротну фінансову допомогу у вигляді ваучерів на суму до 50 тис. грн на маркетингові, консалтингові послуги та до 100 тис. грн. на інновації.

Маркетингові послуги для шести таких компаній успішно реалізували у співпраці із компанією FRESHPR. Запити бізнесу виявилися в основному зумовлені трансформацією попиту під дієї карантинних тенденцій: кінцеві споживачі стали в рази вимогливішими: потребують детального інформування та маркетингового супроводу онлайн, критично ставляться до неякісних онлайн-крамниць, тим часом очікують на сучасні переваги: можливість онлайн-розрахунків, швидких і зручних доставок, зворотнього зв’язку тощо.

Якщо у попередні роки дії програми підприємці зверталися до нас, щоб отримати рекомендації, як успішно вивести свій бренд або торгову марку онлайн, створити інтернет-магазин, то тепер, після локдауну, більшість потребувала аудиту ефективності представленості в онлайн-сегменті та формування на основі цього подальших конкурентних стратегій.

Ми переконалися в цьому, зокрема, отримавши завдання здійснити аудит сайту asiafood.com.ua. Глибинний аналіз конкурентного середовища на ринку азійських продуктів харчування та аудит сайту дозволили викристалізувати семантичне ядро для двомовного сайту, яке є актуальним для активних споживачів. Завдяки такому аналітичному підходу вдалося також створити оптимальну модель сервісу та термінів доставки інтернет-магазину. Для посилення лояльності розробили також брендове упакування доставки інтернет-магазину asiafood.com.ua.

Суголосними був проєкт співпраці із рестораном східної, японської кухні «Тікірамен» для створення подальшої стратегії ефективного позиціонування: ми аналізували офлайн-досвід клієнтів і сприйняття ними стилістики, атмосфери закладу, досвід онлайн-замовлень та онлайн-іміджу. Бренд послідовно розвивається у всіх сегментах, тож зібравши відгуки, оцінки, очікування відвідувачів, здійснивши SWOT-аналіз, змогли націлити точки росту і в офлайн-, і в онлайн-сегментах.

Тим часом для кафе «ТікіТай» ми досліджували портерт клієнта та конкурентне середовище закладів, які пропонують страви азійської кухні для визначення конкурентних переваг і їх потенціалу для подальшого розвитку. З огляду на те, що українці у більшості не надто обізнані в азійській кухні, дійшли висновку, що для розширення кола клієнтів необхідно розвивати постійне атрактивне інформування про її тонкощі, а щоб зберегти лояльність постійних клієнтів – невпинно конкурувати якісним сервісом: як саме – надали рекомендації, але це комерційна таємниця.

Всеохопний аудит проводили і для стрийської кав’ярні «Франс.уа»: досліджували коло клієнтів, їхні вподобання, конкурентів, комунікацію з брендом онлайн для оновлення концепції закладу.

Не менш важливим для нас був проєкт співпраці із уже соціальним підприємством «Туристичний клуб «Манівці», яке уже має репутацію – досвідченого організатора літніх таборів та сплавів для дітей. В умовах відміни карантину на літо це було стратегічно важливо: допомогти спланувати рекламну кампанію так, щоб батьки були спокійні за здоровя та безпеку дітей на відпочинку і довірили їх професіоналам своєї справи. Рекламну акцію проводили у соцмережах, важливу роль у ній зіграло те, що представники «Манівців» не цуралися живого спілкування – старанно коментували дописи із запитаннями та відповідали на усі дзвінки.

Для посилення впізнаваності бренду виготовили також промоційну продукцію та мобільні рекламні конструкції – тепер «Манівці» вибиратимуться на сплави з яскравою брендованою надувною аркою та віндерами.

За умовами програми ваучерної підтримки до кінця року Департамент економічної політики Львівської ОДА перерахує на рахунок компаній, які реалізували затверджені конкурсом проекти, суму ваучерної безповоротної фінансової допомоги.