FRESHPR підбила підсумки PR-кампанії з нагоди відкриття магазину Egersund Seafood у Львові

29
12
2021

Компанія FRESHPR розробила і провела PR-кампанію з нагоди відкриття нового норвезького рибного магазину Egersund Seafood у Львові.

Магазин на вулиці Стрийській, 200А відкрився у п’ятницю, 3 грудня, 2021 року.

Це вперше магазин Egersund Seafood відкрився за межами Києва. Відкриття магазину Egersund Seafood приурочили сторічному ювілею материнського холдингу компанії Pelagia. Саме Україну норвезький холдинг обрав для розвитку нового напрямку – роздрібної торгівлі якісною рибою і морепродуктами власного виробництва без посередників.

Важливим аспектом відкриття стало те, що участь у події взяли Надзвичайний і Повноважний посол Норвегії в Україні Ерік Сведал, міський голова Львова Андрій Садовий, а також відомий український маркетолог, засновник Fedoriv Group Андрій Федорів, який став розробником концепції магазину Egersund Seafood.

Спікерами заходу стали головний виконавчий директор Pelagia AS Егіл Магне Хаугстад, відповідальний менеджер холдингу Pelagia у Східно-Європейському регіоні Ойвинд Сетрен, тренер з продукту Egersund Seafood Олександр Погосов.

Перед командою FRESHPR постало завдання широкого медійного висвітлення події. З огляду на необхідність розповісти про насичену, подієву презентацію, акцент було зроблено на поширенні інформації в інтернет- і в аудіовізуальних засобах масової інформації.

Центральними подіями презентації стали виступи промовців, перерізання стрічки, експонування 320-кілограмового дикого атлантичного голубого тунця, концерт у виконанні Академічного симфонічного оркестру «INSO-Львів», майстер-клас за участі шеф-кухаря закладу.

Фахівцями FRESHPR було підготовлено пресреліз про майбутню подію з головними акцентами презентації. Ще напередодні відкриття магазину анонсувало декілька інформаційних видань Львова. Про відкриття представництва торгової мережі Egersund Seafood у Львові розповіли кореспонденти більше десяти засобів масової інформації.

Зокрема, вдалося охопити майже всю телевізійну аудиторію Львівщини. Сюжети про подію вийшли в ефірах телеканалів 24 канал, Правда ТУТ, НТА та Перший Західний. На YouTube-каналах новину про подію переглянули більше 2500 разів.

Інформацію про відкриття магазину поширили Інтернет-сторінки телеканалів і новинні ресурси: Zahid.net, NTA, Перший Західний і Правда Тут. Твоє Місто, Депо, Кулемет, Четверта студія, Львівський портал, 032, Майдан, То є Львів, Вголос. Сумарно інформацію про подію перечитали близько 60 000 разів.

Про неабиякий інтерес громадськості до події засвідчили показники переглядів у соцмережах. Телевізійні сюжети і новини у Facebook переглянули: Zahid.net – 18 505 , NTA – 56 000, Перший Західний – 6 800, Правда Тут – 4500, Твоє Місто – 2 тис. , Депо – 1755, Львівський портал – 63 351, Довідка 032 – 3 800 разів.

Загалом, такі показники переглядів на чотирьох платформах – телеканалах, інтернет ЗМІ, соцмережах, YouTube – свідчать про високе зацікавлення аудиторії споживчими новинами, відмінну реакцію на саму подію і про доцільність організації і проведення таких заходів у маркетингових, інформаційних і рекламних цілях.