Наші новини

ІІІ Форум місцевого розвитку успішно «відгримів» на Львівщині

Вже втретє команда FRESHPR долучається до організації та підготовки Форуму місцевого розвитку у Трускавці – одного із найважливіших заходів для органів місцевого самоврядування та об’єднаних громад Західної України. Цього разу ми знову не підвели і впорались у надкороткі терміни. На все про все у нас було трохи більше тижня, але ми встигли підготувати силу-силенну брендованих матеріалів, а також видати офіційний «Вісник Карпатського регіону 2018».

Отже, у межах контракту, ми забезпечили он-лайн реєстрацію учасників Форуму та автоматизували роботу із базою зареєстрованих гостей. Серед завдань команди FRESHPR також було макетування та виготовлення зовнішніх носіїв інформації: біл-бордів, фото-зони, інформативних банерів, а також Програми Форуму місцевого розвитку, а ще підготовка різноманітної брендованої поліграфії: крафтових пакетів, беджів, папок та футболок для учасників ранкового забігу, організаторів та волонтерів. Особливу увагу ми зосередили й на підготовці «Вісника Карпатського регіону». Роботи було чимало, проте читачі залишились задоволеними результатом.

Загалом вже третій за ліком Форум зібрав ще більше учасників, журналістів, бізнесменів та урядовців. За три дні (21-23 червня) його відвідали понад 4 сотні гостей з усієї України та з-за кордону, серед яких – парламентарі, урядовці, представники профільних комітетів Верховної Ради України, дипломатичного корпусу, неурядових організацій, міжнародних фондів і програм, депутати місцевих рад. Програма Форуму передбачала два десятки дискусійних панелей, учасниками яких стали понад 100 спікерів.

Особливо знаково, що захід відвідали Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе, міністр закордонних справ Павло Клімкін, міністр інвестицій та розвитку РП Єжи Квєцінські.

P.S. Результат нашої роботи ви, звісно ж, можете оцінити на офіційній сторінці Форуму місцевого розвитку у Фейсбук.

Форум місцевого розвитку

Як вибудувати персональний бренд і не стати при цьому «мильною бульбашкою»: колонка PR-фахівця Ореста Вачкова

Персональний бренд – надзвичайно актуальна тема. Їй присвячені десятки тренінгів, курсів, книг. Як будувати особистий бренд і чи усім це потрібно? Чи завжди бренд дорівнює публічності й чим стратегічний підхід відрізняється від тактичного? Про це у своїй колонці розповідає Орест Вачков, керівник PR-агенції FRESHPR.

Ілюстрація: Тетяна Попович

Репутація, імідж та бренд: в чому відмінності

Персональний бренд можна не лише будувати, а і трактувати по-різному. В залежності від того, чим ми займаємося і які цілі маємо. Персональний імідж може бути тотожним особистій репутації. А може і не бути: якщо ми живемо в умовах мультиком’юніті, тобто коли взаємодіємо з різними сегментами цільової аудиторії, які не перетинаються між собою, – характеристики бренду часом можуть не тільки відрізнятись, а навіть суперечити одне одному: тиран в бізнесі може бути лагідним батьком вдома.

Репутація – це кіно про нас, імідж – це один кадр з нього, і він не завжди впливає на враження від кіно. Так само і бренд: в залежності від контексту, він може містити різні аспекти, картинку чи набір картинок, які показані певній аудиторії. Згадайте лише, як останнім часом відрізняються адаптації рекламних кампаній одного глобального бренду в різних країнах.

Чи усім потрібен персональний бренд?

Я знаю людей, які зацікавлені в тому, щоб не бути публічними, мати якомога меншу кількість контактів – наприклад, через свою діяльність. І це далеко не завжди є поганим тоном. Таку модель також можна трактувати як специфічний бренд, але це точно не персональний бренд у звичному для більшості розумінні: така людина працює не над тим, щоб стати популярною, а над тим, щоб залишитися в тіні. Прагне не асоціюватися з жодними образами. Наведу приклад: без великого публічного «шлейфу» у молодості ймовірно буде легше стати депутатом у зрілому віці, адже у мережі чи ЗМІ буде суттєво менше можливостей накопати компромату на таку людину. Тобто все залежить від інтересів.

Гроші? Доброчинність? Кар’єра? Стратегія власного життя чи тактична справа? Можливість робити покупки без черги в супермаркеті, тому що тебе усі впізнають?.. Відповідний бренд дуже ефективно сприяє досягненню будь-якої цілі – якщо він правильно побудований.

Комунікабельність та широка мережа зв’язків як частина бренду буде привілеєм для майбутнього політика чи керівника, та заважатиме тому, хто мріє стати спецагентом. Є професії, де бренд необхідний, а є і такі, які потребують повної його відсутності – для широкого загалу, звісно.

Бренд не дорівнює публічності

Багато публічних людей мають негативний імідж, іншими словами, зіпсований бренд. Багато людей, які не є публічними, мають чудовий персональний бренд. Це важлива сучасна тенденція: ефективний бренд будує не той, хто просто голосно про нього кричить, а той, хто продумує усі кроки, аналізує ризики, передбачає результат та стратегічно планує. Це проста істина, але її забувають або не знають навіть у PR-середовищі. Я зустрічав спеціалістів, які сліпо роблять своїх клієнтів публічними, інколи навіть великими жертвами, наприклад, виставляючи останніх на посміховисько та стверджуючи, що це PR, а отже, дуже потрібно…

Є безліч інструментів побудови бренду. І серед них, звісно, публічні канали – зокрема: медіа, соцмережі, блоги. Але використовувати їх треба виважено.

Технології майбутнього. Кластеризація

Бренд може будуватися більш якісним і ціннісним, коли загальна аудиторія поділятиметься на різні кластери. І кожен кластер отримує те, що хоче. Наприклад, колись, щоб зробити політичну кар’єру, треба було «світитися» на телебаченні та в газетах, виступати на майданах та збирати електорат особисто. Тепер настала нова ера – якщо ділити аудиторію на кластери та працювати з кожним окремо, можна досягнути більшого. До прикладу, точки дотику з пенсіонерами та зі студентами суттєво відрізняються. Неможливо врахувати інтереси кожної частини аудиторії, якщо звертаєшся одразу до всіх. Тому що меседжі можуть бути навіть суперечливими – одні можуть хотіти того, чого не хочуть інші. На телебаченні неможливо називати сіре одночасно білим та чорним, натомість деякі не завжди етичні піарники цим користаються, називаючи сіре чорним серед одних кластерів, а білим – серед інших.

Читайте еще: Как научиться принимать свои особенности и недостатки: советы психолога

Раніше засоби масової інформації диктували суспільству, що і як робити, – і альтернатив не було. Сьогодні все зовсім навпаки – свою волю диктує читач. У будь-яких масових каналах тепер головний не той, хто повідомляє, а той хто читає, дивиться, слухає.

Двосторонній зв’язок

XXI століття дає нам більше можливостей, ніж попереднє. Раніше ми могли лише говорити у маси, натомість зараз – говорити та слухати. Якщо раніше треба було прийти до аудиторії та розказати, яким ти є, то сьогодні треба прийти й запитати, яким тебе хочуть бачити. І будувати бренд в залежності від цього. Так, це межує з поняттям «не бути собою». Але тут варто згадати: побудова бренду пов’язана з інтересами інших людей.

Раніше засоби масової інформації диктували суспільству, що і як робити, – і альтернатив не було. Сьогодні все зовсім навпаки – свою волю диктує читач. Саме читач обирає канал серед безлічі доступних. Сприймає те, що йому цікаво, і пропускає те, що не має користі для нього особисто. Ба більше, самі алгоритми – наприклад, соціальних мереж – побудовані на тому, що якщо ти нецікавий – тебе навіть не показуватимуть. Це відбувається непомітно, але зміни йдуть величезні – у будь-яких масових каналах тепер головний не той, хто повідомляє, а той хто читає, дивиться, слухає. Поки ще не на 100%, у нас є ще телеканали, але революція триває.

Тому сьогодні єдиний спосіб бути почутим та симпатичним своїй аудиторії – підлаштуватися під неї. Бути не обличчям з білборда, що спілкується гаслами, а тим, хто розуміє потреби аудиторії та готовий їх задовільнити. І ми маємо таку розкіш – розуміти, чи цікаво нашій аудиторії те, що ми пропонуємо. Як мінімум нам доступний метод спроб і помилок: занурившись у «воду» і відчувши, що вона крижана, можна швидко вистрибнути на берег і змінити план.

Я знаю людину, якій немає ще і 30 років, але вона серйозно налаштована в майбутньому стати президентом – і вже зараз працює над цим, будує персональний бренд, спираючись на свої амбіції.

Тактика мильної бульбашки

Побудова персонального бренду може мати стратегічний і тактичний характер. Якщо треба досягти цілі й зникнути – можна обрати тактику «мильної бульбашки», швидко побудувати свій новий образ на гучних словах. Мова не про шахрайство – це може бути одна з моделей легального бізнесу. Наприклад: отримати швидкі прибутки й перемикнутися на іншу справу, або ж зациклити бізнес-модель на короткотермінових оборотах. Правда, «бульбашка» обов’язково лусне. Але тут немає потреби інвестувати ресурси в побудову стратегії. Достатньо обрати потрібний канал, здійснити, наприклад, продажі – і все, гори воно вогнем, у нас вже інший топовий товар чи послуга.

Але якщо бренд будується на роки – це завжди довга гра: комплекс заходів, детальні та дорогі дослідження, які дозволяють прогнозувати, як відреагує аудиторія, якщо зробити крок праворуч чи ліворуч, комунікаційна стратегія. Прибічниками такого підходу є різні люди: від бізнесменів та політиків до тих, хто бореться, скажімо, за екологічні проекти. Їх об’єднує не професія, а стратегічне мислення. Наприклад, я знаю людину, якій немає ще і 30 років, але вона серйозно налаштована в майбутньому стати президентом – і вже зараз працює над цим, будує персональний бренд, спираючись на свої амбіції. З такими людьми надзвичайно цікаво працювати: вони розуміють, як стратегічний підхід капіталізує бренд.

До речі, якщо обрано стратегічний підхід до побудови бренду, варто пам’ятати: це не та справа, де треба поспішати. Іноді, перш ніж переходити до публічності та активних дій, необхідно попрацювати над собою. Наприклад, вдосконалити навички публічних виступів, попрацювати над зовнішнім виглядом, переглянути манеру поведінки й ще десятки різних ознак. Все, що ми робимо, є частиною бренду, навіть такі, здавалося б, неважливі речі, як хода, хобі, звички у веденні бізнесу. На бренд впливають не тільки видимі речі, особливо сьогодні: побачити хороший – або не дуже – вчинок може єдина людина, яка за допомогою соціальної мережі або книги розповість про це усьому світу. Все, що робиш, треба оцінювати, як кажуть, з висоти польоту літака та з висоти років, а не сьогодення. Інколи це усвідомлення докорінно змінює і саму поведінку.

Джерело: https://thepoint.rabota.ua/yak-vybuduvaty-personalnyy-brend-i-ne-staty-pry-tsomu-mylnoyu-bulbashkoyu-kolonka-pr-fahivtsya-oresta-vachkova/

Ми розпочали соціальний проект на Тернопільщині разом із «Грейн Ленд»

У червні команда FRESHPR спільно із компанією «Грейн Ленд» розпочала втілювати у життя концепцію свят для дітей із сільських територій. Реалізувати таку благородну та, водночас, приємну акцію спонукало й те, що соціальна активність є одним із ключових напрямків у роботі нашого клієнта.

Отже, ми стартували на Тернопільщині. Символічно до Дня захисту дітей першими учасниками свята стала малеча із навколишніх сіл Зборівського району. До слова, локаціями для реалізації проекту було обрано саме сільські населені пункти, адже розуміємо, що там діткам найбільше бракує якісного дозвілля.

Свято відбулось 3 червня у с. Ренів (Зборівщина). Його учасниками стали понад 500 осіб, серед яких близько 300 дітей із 18-ти сіл у районі. Атмосфера була надзвичайною – діток забавляли професійні аніматори, було безліч конкурсів, аквагрим, бульбашкове шоу та, звісно ж, музика. Окрім розваг малеча отримала й смачні подарунки. А ще на святі була «міні-виставка» сільськогосподарської техніки, яка вразила своїми розмірами і потужністю навіть дорослих.

То ж не сумували й батьки, які також могли більше дізнатись про роботу компанії «Грейн Ленд», поговорити про перспективи розвитку регіону, задати актуальні питання представникам агрохолдингу.

Це був лише маленький початок великої справи! Тож далі буде!

Шалені проекти та літри випитих йогуртів: плідний рік співпраці з компанію «Галичина»

Активно минув рік нашої спільної роботи із командою Молочної компанії «Галичина». Цей час був насичений на події, цікаві ідеї, які ми спільно втілювали у життя. Співпраця охоплювала більшість напрямків комунікації – спонсорство, управління репутацією, соціальна активність та PR-заходи, антикризова діяльність. І це все, звісно ж, за активної медіа-підтримки нашого прес-офісу.

Нам вдалось фактично запустити комунікації ТМ «Галичина». Ми провели шість PR-заходів, презентували на ринку кілька нових молочних продуктів, серед яких наші найулюбленіші питні йогурти, написали десятки прес-релізів та статей, багато в чому пізнавальних навіть для нас, з нуля сформували стратегію корпоративної соціальної відповідальності для компанії.

І це далеко не все. Чого лише вартує робота із управління репутацією у мережі WEB 2.0, де ми спільно подолали понад 15 інформаційних криз, запустили більше 20-ти репутаційних кампаній. Не можемо не згадати й про досвід комунікації із блогерами та лідерами думок у соцмережах, де охоплення інформації про новинки від ТМ «Галичина» сягнуло сотень тисяч осіб. А ще багато нових знайомств із десятками цікавих медіа-видань та людьми, відданими своїй справі.

Шалений темп роботи  надихнув  команду FRESHPR  на нові креативні ідеї, які лиш потребують втілення у життя. Щиро дякуємо Молочній компанії «Галичина» за неймовірний досвід та, звісно ж, смачнючі йогурти, кефіри та молоко.

P.S. Тепер молочні продукти – у раціоні кожного з нас, адже ми точно знаємо, що вони дуже корисні!

Львівщина побачила свій перший «смачний» путівник

У травні цього року команда FRESHPR долучилась до розробки унікального туристичного путівника «Гастромандри Львівщиною». Ця збірка увібрала інформацію про кращих виробників та носіїв локальних продуктів, що притаманні нашій області та галицькій кухні.

Ми долучились до підготовки концепції видання, розробили яскравий та стильний дизайн, а також забезпечили якісний друк. І все це у екстремально короткі терміни. Але що не зробиш для хорошої справи:).

Спільно із управлінням туризму та курортів Львівської облдержадміністрації та Олександром Чернологовим ми зробили колосальну роботу – в одному путівнику нам вдалось об’єднати фермерські господарства, магазини iз локальними продуктами, дегустацiйнi зали та агросадиби. І звісно, атмосферу доповнюють дуже класні світлини із гастролокаціями, які зробили фотографи-партнери проекту Назар Коровай, Мар’яна Варійчук та Олена Гришай, які ще більше сприяють «смачним» мандрам.

Ми впевнені, що цей путівник прийдеться до душі як туристам, які люблять відкривати для себе кухні різних країн світу, так і просто любителям смачно попоїсти та галицького колориту. Більше того, окрім різноманітних локацій, видання пропонує готові тури для гастрономічних мандрів Львівщиною. Відвідавши бодай один із них, можна насолодитись не лише красою нашого регіону, а й скуштувати екологічно чистий мед, рибу, сири та навіть екзотичних равликів.

Карпати: фінансові інструменти підтримки місцевого розвитку та територіального співробітництва

З 8 по 9 грудня 2017 року в мальовничому прикарпатському куточку, а саме у с. Плав’я, Сколівського району на базі готелю Плай відбулась непересічна міжнародна конференція "Карпати: фінансові інструменти підтримки місцевого розвитку та територіального співробітництва" в рамках відзначення Дня місцевого самоврядування та 10-ої річниці Асоціації органів місцевого самоврядування "Єврорегіон Карпати – Україна".

Організатори:

  1. Львівська обласна рада,
  2. Асоціація ЄВРОРЕГІОН "КАРПАТИ - УКРАЇНА",
  3. Асоціація Місцевих Рад "Ради Львівщини".

Брали участь високоповажні спікери з України, Польщі та Румунії.

Компанія FRESHPR забезпечила брендування події. А саме ми з великим задоволенням та стараннями впровадили:

  • Брендування події. Стилістика логотипу розроблялась виходячи із змісту та формату події. Невипадково було обрано сюжет, що складався з незалежних між собою фігур та частин – незалежних частин місцевого самоврядування, але в результаті створював гармонійно по своїй суті систему – процвітаючий регіон, державу
  • Блокнот–програму для учасників заходу. Блокнот був розроблений спеціально для заходу, стилізовано, з крафтовою обкладинкою, спеціальним тонованим папером. Саме в цьому блокноті була розміщена інформація про конференцію – вітальні слова, детальна програма, опис панелей, інформація про спонсорів та партнерів, деталізований опис програм по панелях
  • Розробка концепції, дизайн, макетування та друк квартального вісника Єврорегіону Карпати, № 1, 2017
  • Розробка концепції, дизайн, макетування та друк звіту діяльності за 10 років асоціації органів місцевого самоврядування “Єврорегіон Карпати – Україна”
  • Інші роздаткові та візуальні матеріли.

За рік – два заводи: «Бадер Україна» розширює виробництво на Львівщині

Наприкінці жовтня 2017 року компанія із німецьким корінням «Бадер Україна» запустила вже третє виробництво автомобільних салонів на Львівщині. Лише рік тому, 3 листопада, на Яворівщині у с. Кожичі запрацював другий завод, а вже сьогодні компанія розширилась  ще одним, який шитиме комбіновані салони зі шкіри та тканини.

FRESHPR вже вдруге займалась медіа-підтримкою урочистого відкриття за участю перших осіб держави та керівництва області. Ми забезпечили реєстрацію журналістів, написання прес-релізів, фото супровід, а також проведення церемонії відкриття та запуску виробництва. Наша команда підготувала усю сувенірну продукцію для представників ЗМІ і розробила макет прес-волу для коментарів та «фото на пам'ять».

За результатами моніторингу після події ми зафіксували понад 60 публікацій та згадок у ЗМІ, серед яких інтернет-портали, друковані видання й телеканали. Тож з упевненістю можемо сказати, що такий інформаційний привід викликав зацікавлення серед медіа.

Зазначимо, що новий підрозділ виконуватиме замовлення для марки AUDI, але у перспективі планує розширити модельний ряд на MERCEDES та SKODA. На реалізацію цього проекту сумарно буде інвестовано близько 10 млн євро. Окрім залучених коштів, підприємство «Бадер-Аунде Україна» створило ще й понад 800 робочих місць.

Нагадаємо, рік тому у с. Кожичі Яворівського району Львівщини відбулось урочисте відкриття другого заводу компанії «Бадер Україна», де на сьогодні працюють вже понад 1700 осіб. Перше ж виробництво засновано ще у січні 2006 року у місті Городок Львівської області для виконання замовлень для AUDI та BMW. Загалом на обох підрозділах компанії «Бадер Україна» працевлаштовано понад 3700 осіб.

XVII Економічний форум у Львові «запустив» промислову революцію

У Львові відгримів вже XVII Міжнародний економічний форум, який цього разу мав назву «Львівщина – локомотив промислової революції в Україні». За два дні, 26 та 27 жовтня, він зібрав близько 2-ох тисяч учасників – вдвічі більше ніж минулого року. Поряд із вищим керівництвом держави про економічний потенціал, боротьбу з корупцією, альтернативну енергетику дискутували й провідні експерти із різних галузей.

Вже не вперше до організації Економічного форуму долучилась й FRESHPR. Щоразу цей представницький захід залучає все більше представників бізнесу, тож не став винятковим і 2017-ий рік. Форум зацікавив багатьох іноземних інвесторів, дипломатів, представників міжнародних фондів, а також засобів масової інформації.

Наша команда знову здійснювала рекламну кампанію Форуму та допомагала із медіа-підтримкою. У період підготовки до заходу ми організували роботу прес-центру, зокрема підготували ряд прес-релізів для ЗМІ та здійснили їх переклад російською мовою. Окремо розробили й медіа-мапу, що включає 112 профільних ЗМІ, а також акредитували понад 90 журналістів, серед яких як загальноукраїнські медіа, так й іноземні видання.

За рекордно короткий термін FRESHPR залучила 14 медіа-партнерів, забезпечила SMM, промо-активність перед стартом Форуму і до його завершення у соціальних мережах. Також проведено рекламну кампанію в інтернеті, зокрема у мережах Google та Facebook.

Окрім цього, напрацьовано дизайн інформаційних та рекламних матеріалів: логотипу, білбордів і сітілайтів, веб-банерів, заставок для Facebook, беджів, двомовної програми та ін.

На звершення співпраці наша команда також підготувала медіа-моніторинг. Зокрема, зафіксовано понад 260 публікацій зі згадкою про ХVІI Міжнародний економічний форум, у тому числі й 12 відеоматеріалів.

У Львові американські та українські лікарі знову об’єднались для допомоги дітям

Вже всьоме у Львові відомі американські та українські лікарі безкоштовно допомагають маленьким пацієнтам боротись із наслідками опікових травм. Цього разу мегакрутий проект «Лікарі об’єднуються заради допомоги дітям» згуртував команду найкращих спеціалістів Міжнародної виїзної клініки Shriners Hospitals for Children із Бостона та українських медиків під керівництвом професора Генадія Фузайлова. Із 23 до 30 вересня на базі сучасної клініки Medicover вони оглянули 109 дітей з усіх куточків нашої держави, а 52-ом з них провели оперативні втручання.

До доброї справи долучилась й команда FRESHPR. Ми здійснили PR-підтримку цього благодійного проекту. У межах співпраці забезпечено роботу прес-центру події, зокрема медіа-супровід прес-конференції та запрошення журналістів, підготовку прес-матеріалів. Також ми розробили медіа-мапу із близько 90 профільних та загальногалузевих ЗМІ та забезпечили поширення інформації про захід. Окрім цього, FRESHPR підготувала інфографіку для візуалізації результатів проекту.

Підсумком медійної співпраці став аналітичний моніторинг публікацій у ЗМІ, під час якого ми зафіксували понад 50 інформаційних повідомлень у мас-медіа (публікацій, випусків новин) про роботу Міжнародної виїзної клініки «Лікарі об’єднуються заради допомоги дітям». Серед них – щонайменше 7 телевізійних сюжетів та 17 публікацій у популярних виданнях загальноукраїнського масштабу.

У межах контракту FRESHPR налагодила контакт із лідерами думок у соціальних мережах (популярними блогерами та відомими людьми із високою репутацією) для поширення інформації про проект та залучення якомога більшої кількості учасників у майбутньому. У результаті вдалось охопити цільову аудиторію із понад 25 тисяч осіб.

Окрему нішу в інформуванні потенційної аудиторії посів і напрямок WEB 2.0. У загальному нам вдалось охопити кілька сотень тисяч людей інформацією про проект, а також клініку Medicover, на базі якої працювали американсько-українські фахівці. Для цього були відібрані найпопулярніші тематичні форуми та групи, де спілкуються користувачі мережі. За період співпраці ми реалізували чотири інформаційних мікрокампанії.

P.S. А ще нас приємно вразили умови та ставлення медперсоналу до дітей, а також атмосфера, яка панувала у клініці. Із перших хвилин стає зрозуміло, що тут життя роблять кращим. То ж працювати у команді професійних, добрих, чуйних людей, які безкорисно допомагають маленьким українцям було надзвичайно приємно. 

Команда FRESHPR допомогла створенню нового бренда Львова

У суботу, 12 серпня, протягом цілого дня в місті відбувався хакатон «Творимо новий бренд Львова». Організатори, відділ промоції міста та ГО «Креативне місто Львів», запросили креативний клас Львова – усіх, хто має досвід роботи з брендами - від дизайнерів та піар-фахівців до небайдужих львів’ян - подискутувати над брендом міста, спробувати сформувати нові повідомлення про Львів для його мешканців, туристів та інвесторів, запропонувати інструменти комунікацій та можливі майбутні промоційні кампанії міста. Захід відбувався у лекторії та аудиторіях Українського католицького університету.

У хакатоні взяло участь 75 осіб, реєстрація була вільною, учасники при реєстрації відносили себе до однієї із запропонованих груп: ті, хто працюють зі словом (копірайтери, піар-фахівці, журналісти, письменники, гіди); ті, що працюють з візуальним контентом (дизайнери, фотографи, оператори); ті, що працюють з продуктом (маркетологи, концептуалісти, підприємці) та просто охочі з інших сфер діяльності. Далі випадковим чином були сформовані групи, які працювали із запрошеними на хакатон менторами.

У вступній частині учасники хакатону познайомилися з еволюцією бренду міста та тими повідомленнями, які були застосовані у різноманітних промоційних кампаніях міста до сьогодні. Також автор промоційного логотипу міста Юрій Крукевич запропонував варіант редизайну теперішнього логотипу міста.

Опісля вступної частини відбувалася робота в групах, яка складалася з трьох сесій, а за результатами роботи учасники готували презентації, які представляли всім учасникам хакатону.

Не зважаючи на те, що учасники груп не були знайомими між собою, а групи працювали в окремих аудиторіях, виявилося, що повідомлення та концепції часто були схожими між собою. Команда Віктора Федюка та Василя Косіва пішли шляхом персоніфікації повідомлень від міста та пропонували вектор зближення поняття міста та його мешканців, «перейти з містом на ти», застосовувати прості зрозумілі звернення на кшталт «привіт», чи використовувати у підписі «Твій Львів».

«Ми уявили місто окремою людиною, яка з нами говорить. Для мешканців запропонували прості меседжі, які нагадують записки, які ми залишаємо рідним на холодильнику, або слова, які пишемо у смс-повідомленнях чи у месенджері, наприклад, «Посортуй сміття. Твій Львів», для туристів повідомлення «Зустріну в аеропорту. Твій Львів» чи «Приготував тобі каву. Чекаю. Твій Львів». Таким чином наше місто стає ріднішим, ближчим до кожного до кого звертається», - прокоментував Андріан Шевчук, учасник хакатону.

Команда Андрія Лазорка запропонувала концепцію «Місто зі змістом» та гасла «Живи з містом» чи «#будьзмістом» для мешканців, «Відчувай з містом» для туристів, «Люди, які творять зміст» для інвесторів та «Перспективи з містом» для студентів.

Команда Остапа Процика об’єдналася навколо повідомлення про повагу в широкому сенсі цього слова - від поваги до архітектури міста при роботі над новими девелоперськими проектами до взаємоповаги між сусідами в одному будинку. Команда Насті Винокурової зійшлася на думці, що Львів є містом можливостей, а команда Костянтина Смолія запропонувала два напрямки розвитку міста з умовними назвами «Море» і «Метро», де під «морем» малося на увазі пропозиції дозвілля, а під «метро» - прогрес та розвиток технологій, до якого ми маємо прагнути.

Команда Христі Бойко сфокусувалася на досвіді, який отримують цільові групи взаємодіючи з містом, та запропонувала такі гасла як «Львів – твій новий/професійний/креативний/театральний/музичний досвід».

«Ми дуже вдячні усім учасникам хакатону за таку плідну роботу. Маємо багато цінних знахідок, які плануємо використати в промоційних кампаніях міста. Також для мене є дуже важливим, що висновки окремих груп були схожими або доповнювали один одного. Це свідчить, що ми мислимо в одному ключі, а цей зріз роботи креативного кластеру міста показує реальний стан справ в місті і пропонує дуже актуальні гасла та підходи», - прокоментувала Соломія Короненко, організатор хакатону, керівник відділу промоції міста.

Співпраця з нами

Київ

+38 044 453 74 79

вул. Олени Теліги, 5Б, 3-й поверх.

Львів

+38 032 247 00 43

пр. Крива Липа, 6, 2-й поверх.

Контакти