Наші новини

Карпати: фінансові інструменти підтримки місцевого розвитку та територіального співробітництва

З 8 по 9 грудня 2017 року в мальовничому прикарпатському куточку, а саме у с. Плав’я, Сколівського району на базі готелю Плай відбулась непересічна міжнародна конференція "Карпати: фінансові інструменти підтримки місцевого розвитку та територіального співробітництва" в рамках відзначення Дня місцевого самоврядування та 10-ої річниці Асоціації органів місцевого самоврядування "Єврорегіон Карпати – Україна".

Організатори:

  1. Львівська обласна рада,
  2. Асоціація ЄВРОРЕГІОН "КАРПАТИ - УКРАЇНА",
  3. Асоціація Місцевих Рад "Ради Львівщини".

Брали участь високоповажні спікери з України, Польщі та Румунії.

Компанія FRESHPR забезпечила брендування події. А саме ми з великим задоволенням та стараннями впровадили:

  • Брендування події. Стилістика логотипу розроблялась виходячи із змісту та формату події. Невипадково було обрано сюжет, що складався з незалежних між собою фігур та частин – незалежних частин місцевого самоврядування, але в результаті створював гармонійно по своїй суті систему – процвітаючий регіон, державу
  • Блокнот–програму для учасників заходу. Блокнот був розроблений спеціально для заходу, стилізовано, з крафтовою обкладинкою, спеціальним тонованим папером. Саме в цьому блокноті була розміщена інформація про конференцію – вітальні слова, детальна програма, опис панелей, інформація про спонсорів та партнерів, деталізований опис програм по панелях
  • Розробка концепції, дизайн, макетування та друк квартального вісника Єврорегіону Карпати, № 1, 2017
  • Розробка концепції, дизайн, макетування та друк звіту діяльності за 10 років асоціації органів місцевого самоврядування “Єврорегіон Карпати – Україна”
  • Інші роздаткові та візуальні матеріли.

За рік – два заводи: «Бадер Україна» розширює виробництво на Львівщині

Наприкінці жовтня 2017 року компанія із німецьким корінням «Бадер Україна» запустила вже третє виробництво автомобільних салонів на Львівщині. Лише рік тому, 3 листопада, на Яворівщині у с. Кожичі запрацював другий завод, а вже сьогодні компанія розширилась  ще одним, який шитиме комбіновані салони зі шкіри та тканини.

FRESHPR вже вдруге займалась медіа-підтримкою урочистого відкриття за участю перших осіб держави та керівництва області. Ми забезпечили реєстрацію журналістів, написання прес-релізів, фото супровід, а також проведення церемонії відкриття та запуску виробництва. Наша команда підготувала усю сувенірну продукцію для представників ЗМІ і розробила макет прес-волу для коментарів та «фото на пам'ять».

За результатами моніторингу після події ми зафіксували понад 60 публікацій та згадок у ЗМІ, серед яких інтернет-портали, друковані видання й телеканали. Тож з упевненістю можемо сказати, що такий інформаційний привід викликав зацікавлення серед медіа.

Зазначимо, що новий підрозділ виконуватиме замовлення для марки AUDI, але у перспективі планує розширити модельний ряд на MERCEDES та SKODA. На реалізацію цього проекту сумарно буде інвестовано близько 10 млн євро. Окрім залучених коштів, підприємство «Бадер-Аунде Україна» створило ще й понад 800 робочих місць.

Нагадаємо, рік тому у с. Кожичі Яворівського району Львівщини відбулось урочисте відкриття другого заводу компанії «Бадер Україна», де на сьогодні працюють вже понад 1700 осіб. Перше ж виробництво засновано ще у січні 2006 року у місті Городок Львівської області для виконання замовлень для AUDI та BMW. Загалом на обох підрозділах компанії «Бадер Україна» працевлаштовано понад 3700 осіб.

XVII Економічний форум у Львові «запустив» промислову революцію

У Львові відгримів вже XVII Міжнародний економічний форум, який цього разу мав назву «Львівщина – локомотив промислової революції в Україні». За два дні, 26 та 27 жовтня, він зібрав близько 2-ох тисяч учасників – вдвічі більше ніж минулого року. Поряд із вищим керівництвом держави про економічний потенціал, боротьбу з корупцією, альтернативну енергетику дискутували й провідні експерти із різних галузей.

Вже не вперше до організації Економічного форуму долучилась й FRESHPR. Щоразу цей представницький захід залучає все більше представників бізнесу, тож не став винятковим і 2017-ий рік. Форум зацікавив багатьох іноземних інвесторів, дипломатів, представників міжнародних фондів, а також засобів масової інформації.

Наша команда знову здійснювала рекламну кампанію Форуму та допомагала із медіа-підтримкою. У період підготовки до заходу ми організували роботу прес-центру, зокрема підготували ряд прес-релізів для ЗМІ та здійснили їх переклад російською мовою. Окремо розробили й медіа-мапу, що включає 112 профільних ЗМІ, а також акредитували понад 90 журналістів, серед яких як загальноукраїнські медіа, так й іноземні видання.

За рекордно короткий термін FRESHPR залучила 14 медіа-партнерів, забезпечила SMM, промо-активність перед стартом Форуму і до його завершення у соціальних мережах. Також проведено рекламну кампанію в інтернеті, зокрема у мережах Google та Facebook.

Окрім цього, напрацьовано дизайн інформаційних та рекламних матеріалів: логотипу, білбордів і сітілайтів, веб-банерів, заставок для Facebook, беджів, двомовної програми та ін.

На звершення співпраці наша команда також підготувала медіа-моніторинг. Зокрема, зафіксовано понад 260 публікацій зі згадкою про ХVІI Міжнародний економічний форум, у тому числі й 12 відеоматеріалів.

У Львові американські та українські лікарі знову об’єднались для допомоги дітям

Вже всьоме у Львові відомі американські та українські лікарі безкоштовно допомагають маленьким пацієнтам боротись із наслідками опікових травм. Цього разу мегакрутий проект «Лікарі об’єднуються заради допомоги дітям» згуртував команду найкращих спеціалістів Міжнародної виїзної клініки Shriners Hospitals for Children із Бостона та українських медиків під керівництвом професора Генадія Фузайлова. Із 23 до 30 вересня на базі сучасної клініки Medicover вони оглянули 109 дітей з усіх куточків нашої держави, а 52-ом з них провели оперативні втручання.

До доброї справи долучилась й команда FRESHPR. Ми здійснили PR-підтримку цього благодійного проекту. У межах співпраці забезпечено роботу прес-центру події, зокрема медіа-супровід прес-конференції та запрошення журналістів, підготовку прес-матеріалів. Також ми розробили медіа-мапу із близько 90 профільних та загальногалузевих ЗМІ та забезпечили поширення інформації про захід. Окрім цього, FRESHPR підготувала інфографіку для візуалізації результатів проекту.

Підсумком медійної співпраці став аналітичний моніторинг публікацій у ЗМІ, під час якого ми зафіксували понад 50 інформаційних повідомлень у мас-медіа (публікацій, випусків новин) про роботу Міжнародної виїзної клініки «Лікарі об’єднуються заради допомоги дітям». Серед них – щонайменше 7 телевізійних сюжетів та 17 публікацій у популярних виданнях загальноукраїнського масштабу.

У межах контракту FRESHPR налагодила контакт із лідерами думок у соціальних мережах (популярними блогерами та відомими людьми із високою репутацією) для поширення інформації про проект та залучення якомога більшої кількості учасників у майбутньому. У результаті вдалось охопити цільову аудиторію із понад 25 тисяч осіб.

Окрему нішу в інформуванні потенційної аудиторії посів і напрямок WEB 2.0. У загальному нам вдалось охопити кілька сотень тисяч людей інформацією про проект, а також клініку Medicover, на базі якої працювали американсько-українські фахівці. Для цього були відібрані найпопулярніші тематичні форуми та групи, де спілкуються користувачі мережі. За період співпраці ми реалізували чотири інформаційних мікрокампанії.

P.S. А ще нас приємно вразили умови та ставлення медперсоналу до дітей, а також атмосфера, яка панувала у клініці. Із перших хвилин стає зрозуміло, що тут життя роблять кращим. То ж працювати у команді професійних, добрих, чуйних людей, які безкорисно допомагають маленьким українцям було надзвичайно приємно. 

Команда FRESHPR допомогла створенню нового бренда Львова

У суботу, 12 серпня, протягом цілого дня в місті відбувався хакатон «Творимо новий бренд Львова». Організатори, відділ промоції міста та ГО «Креативне місто Львів», запросили креативний клас Львова – усіх, хто має досвід роботи з брендами - від дизайнерів та піар-фахівців до небайдужих львів’ян - подискутувати над брендом міста, спробувати сформувати нові повідомлення про Львів для його мешканців, туристів та інвесторів, запропонувати інструменти комунікацій та можливі майбутні промоційні кампанії міста. Захід відбувався у лекторії та аудиторіях Українського католицького університету.

У хакатоні взяло участь 75 осіб, реєстрація була вільною, учасники при реєстрації відносили себе до однієї із запропонованих груп: ті, хто працюють зі словом (копірайтери, піар-фахівці, журналісти, письменники, гіди); ті, що працюють з візуальним контентом (дизайнери, фотографи, оператори); ті, що працюють з продуктом (маркетологи, концептуалісти, підприємці) та просто охочі з інших сфер діяльності. Далі випадковим чином були сформовані групи, які працювали із запрошеними на хакатон менторами.

У вступній частині учасники хакатону познайомилися з еволюцією бренду міста та тими повідомленнями, які були застосовані у різноманітних промоційних кампаніях міста до сьогодні. Також автор промоційного логотипу міста Юрій Крукевич запропонував варіант редизайну теперішнього логотипу міста.

Опісля вступної частини відбувалася робота в групах, яка складалася з трьох сесій, а за результатами роботи учасники готували презентації, які представляли всім учасникам хакатону.

Не зважаючи на те, що учасники груп не були знайомими між собою, а групи працювали в окремих аудиторіях, виявилося, що повідомлення та концепції часто були схожими між собою. Команда Віктора Федюка та Василя Косіва пішли шляхом персоніфікації повідомлень від міста та пропонували вектор зближення поняття міста та його мешканців, «перейти з містом на ти», застосовувати прості зрозумілі звернення на кшталт «привіт», чи використовувати у підписі «Твій Львів».

«Ми уявили місто окремою людиною, яка з нами говорить. Для мешканців запропонували прості меседжі, які нагадують записки, які ми залишаємо рідним на холодильнику, або слова, які пишемо у смс-повідомленнях чи у месенджері, наприклад, «Посортуй сміття. Твій Львів», для туристів повідомлення «Зустріну в аеропорту. Твій Львів» чи «Приготував тобі каву. Чекаю. Твій Львів». Таким чином наше місто стає ріднішим, ближчим до кожного до кого звертається», - прокоментував Андріан Шевчук, учасник хакатону.

Команда Андрія Лазорка запропонувала концепцію «Місто зі змістом» та гасла «Живи з містом» чи «#будьзмістом» для мешканців, «Відчувай з містом» для туристів, «Люди, які творять зміст» для інвесторів та «Перспективи з містом» для студентів.

Команда Остапа Процика об’єдналася навколо повідомлення про повагу в широкому сенсі цього слова - від поваги до архітектури міста при роботі над новими девелоперськими проектами до взаємоповаги між сусідами в одному будинку. Команда Насті Винокурової зійшлася на думці, що Львів є містом можливостей, а команда Костянтина Смолія запропонувала два напрямки розвитку міста з умовними назвами «Море» і «Метро», де під «морем» малося на увазі пропозиції дозвілля, а під «метро» - прогрес та розвиток технологій, до якого ми маємо прагнути.

Команда Христі Бойко сфокусувалася на досвіді, який отримують цільові групи взаємодіючи з містом, та запропонувала такі гасла як «Львів – твій новий/професійний/креативний/театральний/музичний досвід».

«Ми дуже вдячні усім учасникам хакатону за таку плідну роботу. Маємо багато цінних знахідок, які плануємо використати в промоційних кампаніях міста. Також для мене є дуже важливим, що висновки окремих груп були схожими або доповнювали один одного. Це свідчить, що ми мислимо в одному ключі, а цей зріз роботи креативного кластеру міста показує реальний стан справ в місті і пропонує дуже актуальні гасла та підходи», - прокоментувала Соломія Короненко, організатор хакатону, керівник відділу промоції міста.

FRESHPR та IDS Borjomi Ukraine: рік ефективної співпраці

З надзвичайною швидкістю пролетів рік насичених та неповторних проектів разом з IDS Borjomi Ukraine!

За цей час ми здійснили чимало спільних подвигів! Презентували нову форму пляшки «Моршинської», встановили загальноукраїнський рекорд з розмалювання тарілки діаметром 3 метри 53 сантиметри на гастрономічному фестивалі «Львів на тарілці», джазували на Alfa Jazz Fest у казковому місті Лева, разом з журналістами ганяли вулицями старого міста на Borjomi Jazz Bus, з «Миргородською» шаленіли на хвилях спортивно-музичного фестивалю Z-Games, виборювали золоті медалі в столичному Євромарафоні, насолоджувалися Кольоровим Пробігом, Забігом у вишиванках, разом з автором програми «Ривок» Максимом Ярошенком та волонтерами Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ) пітніли під час фітнес-сесії, пригощалися смачнючими хачапурі та п’янким вином на «Великому Грузинському застіллі з «Боржомі» та гастрономічному фестивалі грузинської кухні «Цимес-маркет», раділи визнанню «Моршинської» Міжнародним інститутом смаку та якості ITQI та перемозі у міжнародному фестивалі-конкурсі «Вибір року». Ба, навіть оздоблювали клумби в місті-курорті Моршин!

А скільки було підготовлено прес-релізів, проведено зустрічей, записано інтерв’ю!

Окремої уваги заслуговує розроблена компанією FRESHPR концепція проведення CSR-проекту щодо відновлення лісів українських Карпат, яка лягла в основу успішного соціального проекту «Разом за природу!».

Словом, це був рік викликів та звершень, нових знайомств та щирої радості від результатів спільної роботи.

Дякуємо колегам з IDS Borjomi Ukraine, за те що тримали нас у формі!

Довідка

Компанія IDS Borjomi Ukraine виробляє та пропонує споживачам портфель популярних природних мінеральних вод, які видобуваються в заповідних, екологічно-чистих регіонах України та є еталоном якості за найвищими міжнародними стандартами (ТМ «Моршинська», «Миргородська», «Трускавецька» та ін). Компанія є офіційним ексклюзивним  дистриб’ютором ТМ «Боржомі» в Україні.

Входить до складу міжнародної компанії IDS Borjomi International, яка об’єднує підприємства, що виробляють бутильовані мінеральні води в Україні, Росії та Грузії.

Б’ємо рекорди: за два тижні ми підготували ІІ Форум місцевого розвитку до старту

Цього року нам знову FRESHPR випала нагода попрацювати над підготовкою ІІ Форуму місцевого розвитку у Трускавці. Ще 2016-го ми розробляли логотип та базовий корпоративний стиль для першого Форуму, а зараз знову, за рекордний термін, встигли підготувати усю візуальну рекламу, сувенірну продукцію та інші брендовані матеріали.

Проте старання були варті результату – упродовж трьох днів, з 23 до 25 червня, Форум відвідало понад 400 учасників з України, Польщі, Угорщини, Румунії, а також представників ЄС на найвищому рівні. Важливі питання регіонального розвитку Карпат, децентралізації та роботи органів місцевого самоврядування зацікавили високих гостей. Захід відвідали голова Верховної ради України Андрій Парубій і Маршалок Сейму Республіки Польща Марек Кухцінський, перший заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства В’ячеслав Негода, віце-прем’єр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе, заступник Міністра розвитку Республіки Польща Єжи Квєцінський.

То ж за неповних два тижні ми розробили усі бігборди, сітілайти та банери на ІІ Форум місцевого розвитку. Також завданням FRESHPR було підготувати увесь роздатковий матеріал: програму у вигляді креативного блокнота двома мовами, типові бланки, бейджі та сувеніри (еко-ручки, крафтові брендовані пакети). У межах співпраці ми розробили фото-зону (від ідеї до реалізації) із об’ємним логотипом Форуму, усі вказівники та інформаційні таблиці.

А ще наша компанія підготувала брендовані футболки для учасників ранкової зарядки та забігу.

То ж роботи було чимало, але ми впорались. А результат ви можете оцінити на офіційній сторінці ІІ Форуму місцевого розвитку у Фейсбук.

FRESHPR створює найбільшу мистецьку подію року в країні

Майже 1300 дітей, переважно зі Сходу країни, відвідають Львів та Карпати, де зможуть спробувати проявити свої творчі здібності. Для багатьох юних талантів це стане першою поїздкою західніше Дніпра.

Завдяки ідеї та старанням Львівської дитячої галереї мистецтв, допомозі відомих художників України та підтримці FRESHPR, з 1 червня до Львова приїжджають діти з усіх, та переважно східних, регіонів країни, щоб повчитись образотворчого мистецтва у західних та іноземних художників. «Мистецька хвиля миру» - подія, що стане не лише найчисельнішою дитячою акцією України в 2017 року і має всі шанси бути мистецькою подією року, адже до її організації залучені сотні людей практично з усіх регіонів країни.

Програма події включатиме не лише творчі заходи, як то майстеркласи з малювання чи ліпки з глини, діти пройдуть урочистою ходою через Львів, відвідають місцеву оперу, попрактикуються в різних творчих дисциплінах а також відвідають Карпати, де протягом двох тижнів зможуть переймати традиції та досвід у місцевих митців.

Організатори презентували акцію на прес-конференції, запис якої можна переглянути нижче

При виникненні бажання акредитуватись на подію чи відвідати будь-який із заходів у її рамках, просимо звертатись за контактами, поданими нижче. Звісно, ми все організуємо і будемо раді Вашій присутності чи публікаціям!

Кампанія з лідерами думки для густого йогурту ТМ «Галичина».

У лютому на полицях супермаркетів з’явилась новинка від ТМ «Галичина» у вигляді густого йогурту. Для запуску рекламної кампанії компанія FRESHPR порекомендувала залучити лідерів думок та блогерів. Формування бази опініон-мейкерів по Києву та Львову дозволили охопити цільову аудиторію на всі 360* та перевершити показники KPI*s
Аналітика рекламної кампанії:
  • Завдяки підбору лідерів думок з різних категорій (мами, блогери, ведучі, фітнес) охопили ЦА 360 градусів.
  • Влучне проведення UFW та Mercedes Benz FW з РК «Галичини», адже блогери наголушували на тому, що зручний та смачний перекус, а ще й корисний.
  • Серед мам був популярний коментар щодо придбання, адже в багатьох супермаркетах шукали і не знайшли. Та який смак краще.
  • Серед лідерів думок простежувалась основна думка, що корисний, смачний перекус, який допомогає тримати темп життя без шкоди здоров’ю.
Показником ефективності роботи стало досягнення KPI*s понад 300 000 охоплення при 17 залученних лідерів думки та блогерів.

FRESHPR забезпечила медіа-підтримку для першої виставки у «Львіварні»

Лютий у компанії FRESHPR розпочався із мистецьких подій. На початку місяця ми мали нагоду долучитись до відкриття сучасного та напрочуд атмосферного арт-просторуу Львові - музейно-культурного комплексу пивної історії «Львіварня». Цій події приурочили виставку двох визначних українських художників «Діалог», яка стала першою експозицією у новому мистецькому комплексі.

Ми організували комплексну медіа-підтримку відкриття цієї художньої експозиції та забезпечили:

  • розміщення інформації про виставку у «подієвих» онлайн ресурсах (з афішами та анонсами);
  • підготовку прес-матеріалів;
  • анонсування події у ЗМІ;
  • запрошення представників мас-медіа, а також місцевої еліти (70+ осіб) на відкриття виставки «Діалог»;
  • висвітлення інформації про виставку, а також новий арт-простір «Львіварня».

У рамках наданих послуг FRESHPR розповсюдила прес-реліз, анонс та пост-реліз про подію серед ЗМІ. Нам вдалось зацікавити значну аудиторію журналістів. Серед присутніх на відкритті були представники 20-ти інформаційних ресурсів, а це близько 30 журналістів та фотокореспондентів, які представляли онлайн та друковані видання, газети, журнали, телеканали та радіостанції.

Показником ефективності роботи стала велика кількість поширень та публікацій у ЗМІ. За результатами моніторингу ми зафіксували близько 40 публікації, що стосуються події, у тому числі новинних сюжетів на телебаченні. Серед них – найпопулярніші та одні із найрейтинговіших інформаційних ресурсів не лише Львівщини, а й Західної України.

Значного поширення подія також набула й у соцмережах (понад оригінальних 50 постів). Фото із урочистого відкриття виставки «публікували» як журналісти та блогери, так і запрошені гості. У результаті подія зацікавила не лише присутніх на відкритті, а й інших користувачів соцмереж, про що свідчать численні «лайки» та схвальні відгуки про неймовірну атмосферу та нове яскраве місце для арт-подій у Львові.

До слова, виставка «Діалог» триватиме до 31 березня 2017 року. А у додаток до перегляду полотен відомих українських художників Матвія Вайсберга та Юрія Пікуля також можна відвідати музей пивної історії «Львіварня». Про враження говоритимете ще довго :)

Співпраця з нами

Київ

+38 044 453 74 79

вул. Олени Теліги, 5Б, 3-й поверх.

Львів

+38 032 247 00 43

пр. Крива Липа, 6, 2-й поверх.

Контакти