Наші новини

Компанія FRESHPR реалізувала шість маркетингових проєктів у межах програми ваучерної підтримки МСП.

Цього року на Львівщині у межах Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області реалізовують проект «Інстументи розвитку бізнесу Львівської області».

Програму ваучерної підтримки малого та дрібного бізнесу на Львівщині цього року провели вже втретє. Результати попередніх років довели її актуальність та практичну користь для підприємців, то ж попри те, що цього року вона уже не фінансується коштом секторальної підтримки ЄС, кошти в розмірі 2,5 мільйонів гривень на ваучерну підтримку для розвитку бізнесу передбачили в обласному бюджеті.

Представники малого бізнесу, змагаючись на конкурсній основі, отримують безповоротну фінансову допомогу у вигляді ваучерів на суму до 50 тис. грн на маркетингові, консалтингові послуги та до 100 тис. грн. на інновації.

Маркетингові послуги для шести таких компаній успішно реалізували у співпраці із компанією FRESHPR. Запити бізнесу виявилися в основному зумовлені трансформацією попиту під дієї карантинних тенденцій: кінцеві споживачі стали в рази вимогливішими: потребують детального інформування та маркетингового супроводу онлайн, критично ставляться до неякісних онлайн-крамниць, тим часом очікують на сучасні переваги: можливість онлайн-розрахунків, швидких і зручних доставок, зворотнього зв’язку тощо.

Якщо у попередні роки дії програми підприємці зверталися до нас, щоб отримати рекомендації, як успішно вивести свій бренд або торгову марку онлайн, створити інтернет-магазин, то тепер, після локдауну, більшість потребувала аудиту ефективності представленості в онлайн-сегменті та формування на основі цього подальших конкурентних стратегій.

Ми переконалися в цьому, зокрема, отримавши завдання здійснити аудит сайту asiafood.com.ua. Глибинний аналіз конкурентного середовища на ринку азійських продуктів харчування та аудит сайту дозволили викристалізувати семантичне ядро для двомовного сайту, яке є актуальним для активних споживачів. Завдяки такому аналітичному підходу вдалося також створити оптимальну модель сервісу та термінів доставки інтернет-магазину. Для посилення лояльності розробили також брендове упакування доставки інтернет-магазину asiafood.com.ua.

Суголосними був проєкт співпраці із рестораном східної, японської кухні «Тікірамен» для створення подальшої стратегії ефективного позиціонування: ми аналізували офлайн-досвід клієнтів і сприйняття ними стилістики, атмосфери закладу, досвід онлайн-замовлень та онлайн-іміджу. Бренд послідовно розвивається у всіх сегментах, тож зібравши відгуки, оцінки, очікування відвідувачів, здійснивши SWOT-аналіз, змогли націлити точки росту і в офлайн-, і в онлайн-сегментах.

Тим часом для кафе «ТікіТай» ми досліджували портерт клієнта та конкурентне середовище закладів, які пропонують страви азійської кухні для визначення конкурентних переваг і їх потенціалу для подальшого розвитку. З огляду на те, що українці у більшості не надто обізнані в азійській кухні, дійшли висновку, що для розширення кола клієнтів необхідно розвивати постійне атрактивне інформування про її тонкощі, а щоб зберегти лояльність постійних клієнтів – невпинно конкурувати якісним сервісом: як саме – надали рекомендації, але це комерційна таємниця.

Всеохопний аудит проводили і для стрийської кав’ярні «Франс.уа»: досліджували коло клієнтів, їхні вподобання, конкурентів, комунікацію з брендом онлайн для оновлення концепції закладу.

Не менш важливим для нас був проєкт співпраці із уже соціальним підприємством «Туристичний клуб «Манівці», яке уже має репутацію – досвідченого організатора літніх таборів та сплавів для дітей. В умовах відміни карантину на літо це було стратегічно важливо: допомогти спланувати рекламну кампанію так, щоб батьки були спокійні за здоровя та безпеку дітей на відпочинку і довірили їх професіоналам своєї справи. Рекламну акцію проводили у соцмережах, важливу роль у ній зіграло те, що представники «Манівців» не цуралися живого спілкування – старанно коментували дописи із запитаннями та відповідали на усі дзвінки.

Для посилення впізнаваності бренду виготовили також промоційну продукцію та мобільні рекламні конструкції – тепер «Манівці» вибиратимуться на сплави з яскравою брендованою надувною аркою та віндерами.

За умовами програми ваучерної підтримки до кінця року Департамент економічної політики Львівської ОДА перерахує на рахунок компаній, які реалізували затверджені конкурсом проекти, суму ваучерної безповоротної фінансової допомоги.

Новий сайт Відділення НОК України на Львівщині запустили напередодні Олімпіади у Токіо.

На замовлення Відділення Національного олімпійського комітету України у Львівській області FRESHPR розробив та реалізував оновлений сайт Відділення. Оновлене інтернет-представництво почало працювати саме напередодні Олімпійський Ігор у Токіо, що допомогло усім уболівальникам, тренерам та спортсменам бути на зв’язку з українською командою у Токіо у ці спекотні дні.

У порівнянні із першою версією сайту, яку FRESHPR реалізував (http://freshpr.ua/2011/03/viddilennya-nacionalnogo-olimpiyskogo-komitetu-ukrayiny-u-lvivskiy-oblasti?fbclid=IwAR25Q41TGFlb3bGEVBIaSdELdADSMBgyX0swGFVB7xfnWJdqe9ZPow7AZRA ) у 2011 році, на оновленому сайті з’явилося кілька нових розділів із корисною інформацією : зокрема, про історію олімпійських успіхів українських спортсменів від 1994 року та про спортсменів-олімпійців, які є гордістю краю. Інтернет-представництво Відділення НОК України отримало сучасний функціонал, що дає можливість відувачам переглядати фото, відео, трансляції. 

Зазначимо, Львівське обласне відділення Національного Олімпійського Комітету є регіональним відділення НОК України –громадської організації, яка має виключне право представляти Україну на Олімпійських іграх та на регіональних, континентальних і світових комплексних змаганнях, які відбуваються під патронатом Міжнародного Олімпійського Комітету.

Метою діяльності Львівського регіонального осередку НОК є розвиток, зміцнення та захист олімпійського руху в області, поширення обміну цінностями національної культури під знаком ідей і принципів олімпізму, та захист інтересів своїх членів.

«Родовід»: якісне представлення медичного центру для дорослих і дітей, який на зв’язку з пацієнтами 24/7

У кінці 2020 року з року з приємністю спостерігаємо за успіхами нашого клієнта медичного центру «Родовід». https://www.rodovid.center/

Численні схвальні відгуки пацієнтів про роботу терапевтів, педіатрів,реабілітологів, дерматовенерологів, які працюють у медцентрі «Родовід» підтверджують, що наші спільні стратегічні сесії з формування публічного профілю компанії та її унікальних конкурентних переваг для клієнтів були вчасними та вдалими.

Перед нами стояло непросте і водночас цікаве завдання: представити новий медичний центр, який спеціалізується на медичному супроводі дорослих, дітей та літніх людей. У «Родоводі» працюють лікарі-практики з великим досвідом і здобутками у сфері реабілітації, фізіотерапії, кардіології, дерматології, гінекології. Вони ставлять перед собою амбітне завдання комплексного лікування, реабілітації та подальшого супроводу пацієнтів, застосовуючи найбільш ефективні сучасні медичні практики та обладнання.

Фахівці FRESHPR забезпечили повний маркетинговий та PR-супровідвиходу медичного бренду на ринок.

Для цього зокрема провели аудит конкурентного середовища, конкурентних переваг клієнта та існуючих маркетингових інструментів медичного центру. На основі цього були сформовані унікальні пропозиції медичного центру для активного просування.

Ми консультували та допомагали у запуску усіх маркетингових процесів: розробці макетів для зовнішньої реклами та її розміщенні; у формуванні акційних програм; створенні контент-плану медичного центру для соціальних мереж. Також працювали над формуванням репутації компанії, долучалися до написанні тематичних публікацій щодо профілю роботи центру «Родовід» та лікувально-відновних можливостей, які він пропонує пацієнтам.

За час співпраці ми подружилися з фахівцями медичного центру: перевірили окремі медичні послуги на собі, і можемо впевнено стверджувати, що звернувшись у «Родовід», і дорослі, і діти отримують високоякісне, комплексне медичне обслуговування відповідно до індивідуальних потреб, причому як у межах центру, так і в домашніх умовах.

Пишаємося і тим, що у медичному центрі «Родовід» опанували з нами актуальні інструменти маркетингу та PR, і тепер можуть фахово проводити необхідні активності самостійно.

«Снєжка-Україна» продовжує розвивати професійно-технічну освіту, попри виклики карантину.

Компанії, орієнтовані на сталий розвиток, здатні забезпечувати взяті зобов’язання та продовжують реалізувати суспільно значимі проєкти навіть в умовах пандемічного карантину. Прикладом цього є кейс компанії «Снєжка-Україна», яка 20 серпня 2020 року відкрила новий навчально-практичний центр «Śnieżka» в Одесі. Його відкрили на базі «Одеського центру професійно-технічної освіти» для осучаснення програми навчання учнів з професії «Маляр».

Співпраця навчального закладу із знаним європейським виробником лакофарбової продукції ґрунтується на засадах партнерської взаємодії й підтримки Міністерства освіти і науки України, з яким підприємство

Підприємство «Снєжка-Україна» ще у 2016 році підписало Меморандум про співробітництво із Міністерством освіти і науки України з метою у частині оновлення змісту професійної освіти та модернізації навчального процесу, що дозволяє готувати висококваліфіковані конкурентоздатні робочі професії  відповідно до потреб ринку праці. Відтак «Снєжка-Україна» відкриває навчально-практичний центри у різних регіонах України.

«Навчально-практичні центри дуже добре себе зарекомендували. Це нове освітнє середовище, яке сприяє тому, що діти зацікавлені, йдуть, навчаються і здобувають робітничі професії. І ми поступово змінюємо імідж професійно-технічної освіти» - зазначила під час відкриття нового центру в Одесі гендиректор Директорату професійної освіти МОН України Ірина Шумік.

В Одеського центру професійно-технічної освіти облаштували сучасний клас теоретичної підготовки для учнів,котрі навчаються на малярів. Він оздоблений наочними стендами щодо використання інноваційних лакофарбових матеріалів. Для практичного опанування фаховик навичок у виробничій майстерні облаштувалимодерні робочі місця. Для ефективного навчального процесу «Снєжка-Україна» також забезпечує навчальний заклад лакофарбовими матеріалами для того, аби учні на практичних заняттях освоювали у будівельно-ремонтних роботах сучасні технології. Після завершення навчального процесу учні отримують сертифікат від виробника.

«Навчально-практичні центри «Śnieżka» функціонують в різних областях України впродовж шести років і показали, що є дієвими й сприяють вдосконаленню формату професійної освіти в сучасних умовах змін. Як засвідчує досвід, професійна освіта успішно розвиватиметься за активної взаємодії закладів професійної освіти з виробниками, які володіють передовими технологіями і мають можливість ділитися своїми знаннями із майбутніми кваліфікованими робітниками, яких потребує виробничий сектор економіки. Сподіваємося, що співпраця нашої компанії з ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти» буде плідною, корисною й ефективною» - прокоментувала директор з маркетингу ТзОВ «Снєжка-Україна» Оксана Кукурудз.

Криза – найкращий момент для розвитку великого бізнесу

Отож Україна таки входить в ситуацію економічної кризи. На перший погляд для багатьох бізнесів вона може завершитись крахом, втім експерти кажуть, що все залежить від стратегії, яку вибирають власники бізнесу. Принаймні експерт в галузі PR Орест Вачков у матеріалі для tmk-inform.lviv.ua не радить зараз економити на рекламному бюджеті – такі дії є надійною дорогою до знищення бізнесу

Оресте, наперше вже традиційне в цій ситуації питання: які галузі економіки можуть найбільше постраждати від кризи?

Насамперед постраждають ті галузі, які займаються обслуговуванням людей у приміщеннях, це і ресторанний бізнес, різноманітні салони, а також транспортна галузь. Однак проблеми можуть виникнути і в тих галузях, які на перший погляд мали б виграти від нинішньої кризи, як кур’єрська доставка. Наприклад нещодавно лідер галузі «Нова пошта» зараз готується до роботи у кризовій ситуації. Причиною цього є зменшення купівельної спроможностілюдей а також скорочення діяльности багатьох бізнесів, які користувались послугами кур’єрської доставки. Однак для багатьох фірм, які звикли змінюватись виникають нові можливості, і саме вони не будуть втрачати свої доходи.

Одна з найпопулярніших рекомендацій – переходити на он-лайн режим роботи. Це легко зробити дизайнерам, однак досить проблематичним є організувати стрижку волосся в он-лайн режимі.

Насправді можна підлаштуватись під умови, які виникають. Наприклад організувати перукарські послуги на свіжому повітрі, де ймовірність зараження зведена до мінімуму. Чи медичні консультації в он-лайн режимі. Просто треба трохи змінити напрямок роботи, тут все залежить від гнучкости бізнесу.

В умовах кризи підприємці починають економити, і однією із статей економії частоє рекламний бюджет фірми. Чи правильною є така стратегія?

Насправді реклама є відображенням стратегії розвитку бізнесу. Якщо бізнес вирішив колапсувати, то навіщо йому тоді реклама? Навпаки, це прекрасний момент для розвитку бізнесу, адже рекламні засоби в такий період дешевшають. Це питання загального оптимізму бізнесу, але практично всі великі бізнеси найбільший розвиток отримували в період кризи, вони використовували ситуацію, коли слабнуть конкуренти.

Львівський бізнес в умовах карантину: Виживуть лише акули

Запровадження загальнонаціонального карантину змушує бізнес проходити іспит на стійкість до криз. Виклик є надзвичайно складним, криза була очікуваною лише для одиниць, до того ж вдарила дуже різко, прийшла звідти, звідки її ніхто не чекав. Здавалося б, ніщо не може спустошити наші вулиці, офіси та магазини буквально в лічені дні. Середній та великий бізнес був вимушений різко змінитись. Або закритись. 

Про лайфхаки, завдяки яким вдалось утриматись на плаву, поділились бізнесмени Львівщини. 

Ставки на комунікації, соціальну відповідальність та «молекулярний HR» - такими є основні тренди останніх днів. Якщо раніше бізнеси використовували ці три інструменти для стабільності, то зараз для виживання. А інколи навіть і для розвитку. Як виявилось, коли бізнес має у своїх руках інструменти, що створюють репутацію та будують довіру, він зможе керувати кризою. 

Платити меншу заробітну плату? Не проблема – HR зробив все, щоб працівник зрозумів, що працює на найкращий бренд, альтернатив немає. А комунікації подбали про те, щоб всі навколо розуміли, що бізнес відповідальний і довіряли його діям. Тимчасово відправити у відпустку? Теж не проблема, брендам, яким довіряють, це зробити в рази легше. 

Чесний бізнес

Cоціальна відповідальність виявляється не лише у згоді припинити основну діяльність через ризик поширення коронавірусу, але й у намаганні максимально людяно вибудовувати стосунки із працівниками у складних обставинах.

Не секрет, що коли підприємство змушене зупинити діяльність через будь-що, у голові рядових працівників мимовільно пробігає рядок «я лишився без роботи..». Якщо не комунікувати на цю тему із працівниками, то негатив розростатиметься з неймовірною швидкістю, і може призвести до репутаційної кризи, навіть якщо роботодавець ні в чому не винен. Не варто забувати й те, що за найновішими дослідженнями талановиті, дійсно вартісні працівники зараз обирають тих роботодавців, цінності яких толерують. Вони приходять не лише за заробітком, а й за можливістю стати співтворцем бренду, який є виразом професіоналізму і високої якості у тій чи іншій сфері.

Розуміючи це, компанії які опинилися в умовах вимушеного простою, маючи велику кількість працівників, яких не хочуть втратити, покладаються у комунікаціях із ними, у першу чергу, на власну порядність і чесність.

Генеральний директор Kumpel Group Андрій Янчук розповів:

«Kumpel Group – це ресторанний бізнес, усі заклади зачинені на час карантину. У нас зараз працює лише два напрямки, які дозволяють забезпечувати роботою частину наших працівників: активно розвиваємо доставку їжі та крафтового пива, незабаром почнемо пропонувати готові заморожені страви.

Джерело: Kumpel Group

Усіх решта працівників написали заяви про відпустки за власний рахунок з можливістю повернутися до співпраці після завершення карантину. За відпрацьований у березні час компанія, безумовно, платить. Зрозуміло, будь-який простій – це непопулярна річ, і не можна людей просто поставити перед фактом коротким офіційним повідомленням. Це потребує спілкування з можливістю зворотного зв’язку, з питаннями і поясненнями. Розуміючи це, ми узгодили принципові моменти, і ведемо комунікацію через директорів закладів, кожен з яких добре знає і відчуває свій колектив. Таке особистісне спілкування – є підтвердженням нашої чесності.

На жаль, прогноз щодо завершення карантину і початку роботи - невизначений, тому надавати обіцянки не будемо, але ми дуже хочемо відновити роботу з тією ж командою. Компанія є надійним роботодавцем, і ми дуже цінуємо цю репутацію».

Турбота про безпеку

Турбота про безпеку людей стала основоположною засадою діяльності для тих компаній, яким дозволено працювати у цей період.

Директор компанії «Екран-Вікносвіт», що спеціалізується на виготовленні віконних систем, Мирослав Карпінський розповів, що до можливого введення карантину на підприємстві підготувалися завчасно.

«Загальну інформацію щодо роботи в умовах карантину ми роздрукували з сайту МОЗ України за кілька тижнів до запровадження карантину, і розмістили її на випередження на усіх інформаційних стендах, на випередження.

Зараз підприємство працює спокійно. У нас є офіс та виробництво. 90% офісних працівників працюють дистанційно, решта 10% працюють в офісі у засобах захисту з дотриманням потрібної соціальної дистанції.

Ми одразу попросили людей, які за віком є у групі ризику, самоізолюватися, і вони погодилися. На виробництві перед початком роботи працівники проходять температурний контроль. Щоб підтримувати належний санітарний стан ми щодня дезінфікуємо приміщення і проводимо у них кварцування. Люди забезпечені достатньою кількістю захисних масок, по всьому виробництву розставлені ємності з дезінфектором», - розповів він.

Джерело: @ekranviknosvit/Facebook

За словами керівника ДП «Екран-Вікносвіт», зусилля витрачені на підготовку підприємства до роботи в карантині і на посилене інформування працівників – через інформаційні оголошення, роботу HR, повідомлення у групах підприємства, - дають позитивний результат: ті працівники, які з оголошенням карантину панікували і вирішили тоді лишатися вдома, зараз виявляють бажання повернутися на роботу.

Стратегічно важливі

На підприємствах, робота яких необхідна суспільству в умовах карантину, HR-підрозділи проводять не лише застережне інформування, але й кампанії, скеровані на підтримку здорового психологічного клімату та підняття мотивації працівників.

Керівник компанії «ЛембергМіт», що є одним із провідних виробників і постачальників м’ясної сировини на українському ринку, Віталій Балух розповів:

«Ми є представниками харчової промисловості, тому працюємо. У нас сертифіковане виробництво, тому високі стандарти охорони праці, безпеки життєдіяльності, здоров’я людей – для нас норма, але було проведено низку заходів для налагодження роботи в умовах карантину.

Коли запровадили карантин, ми зробили свідомий акцент у наших зверненнях до працівників на тому, що компанія турбується про здоров’я членів їхніх родин. Звертаючись до наших співробітників, закликали і закликаємо дотримуватися усіх необхідних заходів гігієни та безпеки життєдіяльності не лише на роботі, а й весь час, бо від цього залежить здоров’я членів їхніх сімей, особливо людей старшого покоління. Потрібно робити все для того, щоб вберегти здоров’я своїх близьких».

За його словами, для працівників запроваджена система довезення на підприємство, деякі скооперувалися і по кілька приїжджають приватними автомобілями. Перед входом на роботу проводиться обов’язкова дезінфекція рук та вимірювання температури. По цілому виробництву в достатній кількості встановлені ємності з дезінфекторами, люди працюють у масках.

Джерело: @LembergMeat/Facebook«На підприємстві у всіх відділах на входах розміщені інформаційні бюлетені з необхідною інформацією. Також відповідальний за охорону здоров’я, охорону праці та дотримання запроваджених на підприємстві міжнародних стандартів за системою ХАССП, провів для кожного відділу навчання про дотримання правил безпеки: розповідав і показував, як передається коронавірус, як правильно мити руки, які засоби індивідуального захисту потрібні, і як правильно користуватися тощо.

Змінилася й робота менеджерів, офісних працівників, щоб зменшити кількість прямих контактів. Щоденні, щотижневі наради проводимо у телефонному режимі, обмін інформацією відбувається за допомогою електронної пошти. Такі непрямі контакти з використанням інструментів зв’язку у нас зросла в рази», - розповів керівник компанії «ЛембергМіт».

Посилення внутрішніх комунікацій

Цікавий досвід має компанія «Кормотех», яка забезпечує близько 30% потреби ринку харчування котів та собак в Україні. Під час запровадження урядових обмежень зоомагазини почали масово зачинятися, 8 млн домашніх улюбленців опинилися на межі голоду. Проте завдяки зусиллям компанії Kormotech, партнерів та об’єднань уряд дозволив продаж кормів.

Відтак у компанії створили антикризовий штаб, який напрацьовує та імплементує план дій з нівелювання впливу пандемії COVID-19 на кожного працівника та підприємство загалом. 

Джерело: KormotechДиректор з управління персоналом компанії «Кормотех» Андрій Кучеренко розповів:

«Ми виокремили три пріоритети: безпека працівників, інформування та безперебійна робота бізнесу. Спільно з командою ми розробили кілька сценаріїв, за якими будемо рухатись далі. Ключове рішення, яке ми прийняли - продовжувати працювати, максимально безпечно та ефективно, щоб завтра мати дохід і гарантувати робочі місця та виплату заробітних плат. Наразі нам це вдається.

Kormotech запровадив дистанційну роботу для 50% своїх колег. Працівники віком від 55 років у відпустках, є дехто і на самоізоляції: ті, хто контактував з людьми з-за кордону. Загалом їх близько 30 осіб.

На роботі дотримуємось протиепідеміологічних заходів: вимірюємо усім температуру тіла на вході у офіси, часто дезінфікуємо та прибираємо усі приміщення. Придбали респіратори та рукавиці для працівників.  Транспортуємо колег на виробництво відповідно до вимог уряду та місцевої влади. 

Ми посилили комунікацію з працівниками. Щоденно оновлюємо повідомлення на дошках оголошень, інформуємо через електронні скриньки, смс-повідомлення, корпоративні чати та групи у соцмережах. Ми почали проводити наради у режимі онлайн. Оскільки більшість працівників користуються смартфони, ми створили телеграм-канал, який став оперативним каналом комунікації. Також ми використовуємо відео-звернення керівника компанії, бо працівникам важливо дізнаватись, що “все ок” з перших вуст».

На часі – адекватні кроки влади

Та є компанії, які змушені були зупинити діяльність повністю. І власне те, що вони уособлюють потужні бренди роботодавців посприяло конструктивній реакції працівників – люди ставляться до болісних вимушених кроків із розумінням.

Заступниця директора та керівник відділу маркетингу комплексу «Аквапарк «ПЛЯЖ» Олена Анатійчук розповіла:

«Наш комплекс зупинений на 100%, ми не можемо надавати наші послуги ні онлайн, ні на аутсорс. У березні, поки ситуація була невизначена, – скорочували зміни, коли ж ввели положення – змушені були зупинитися.

Ми провели збори з керівниками підрозділів, де оголосили положення про зупинку на карантин, а вони уже безпосередньо спілкувалися з підлеглими. У випадках, коли було потрібно, я особисто комунікувала з працівниками. Я дуже вдячна усім працівникам, направду, – усі поставилися з великим розумінням. Зараз, фактично, ми перебуваємо «на низькому страті» – очікуємо, коли нам дозволять працювати».

Джерело: @Aqualviv/FacebookДіючи послідовно, такі компанії очікують на стабілізацію ситуації та адекватні антикризові дії держави.

«Узагалі, кризи бувають трьох типів. Перша – криза менеджменту, коли виникає проблема власне в управлінні, через брак ресурсів, чи брак знань, чи інших моментів. З цього сценарію можна легко вийти: провести необхідне навчання, залучити консалтинг, або замінити керівництво компанії.

Друга – криза галузі, коли діють зовнішні чинники. Наприклад, із зовнішнього ринку зайшов потужний конкурент чи з’явилося технічне ноу-хау, яке вибило з колії усю галузь.

Третя ж криза значно масштабніша – на рівні держави або світова криза; те, що ми спостерігаємо зараз. Однозначно, ця криза є зовнішньою, і ми як суб’єкти господарювання, на жаль, суттєво впливати на неї не можемо. У таких ситуаціях держава повинна брати на себе головну роль, злагоджувати гострі кути і допомагати бізнесу.

Що може робити бізнес: максимально ефективно використовувати власні ресурси стільки часу, на скільки їх вистарчить. Безумовно, роль бренду роботодавця у цій ситуації відіграє важливу роль: наскільки хорошими були стосунки роботодавця зі своїм колективом, настільки люди й проявляють розуміння ситуації, що склалася.

Однак у Західній Україні 99% бізнесів не мають таких можливостей, щоб утримувати своїх працівників, не працюючи, сплачуючи усі податки, зарплати тощо. Таких ресурсів просто немає.

Знаю, що в інших країнах у цьому процесі активну участь приймає держава: люди переходять на соціальне забезпечення. У нас, на жаль, такого немає», - прокоментувала Олена Анатійчук.

#КупуйГалицьке, #Львівськийтоваровиробник#КупуйЛьвівське, #FRESHPR, #СтратегічніКомунікації, #Комунікації

Автор: Юлія Поліковська, FRESHPR

Компанія FRESHPR забезпечила випуск 5-го «Вісника Єврорегіону Карпати», присвячений карпатському бджолярству

Асоціація «Єврорегіон Карпати - Україна», місією якої є послідовний розвиток Карпат, збереження довколишнього середовища, культурної спадщини та створення умов для соціально-економічного розвитку місцевих громад, публікує найважливішу інформацію про актуальні напрямки роботи, проекти та важливі події, що стосуються єврорегіону Карпати у своєму Віснику.

Вважаємо високою оцінкою професіоналізму те, що компанія FRESHPR залишається незмінним партнером у підготовці Вісників. Цього року їх вийшло уже два, перший – до щорічного Форуму місцевого розвитку, який відбувся у червні, а другий – до Дня місцевого самоврядування, який відзначили нещодавно, на початку грудня. Ми забезпечили макетування та високоякісний друк усього тиражу головного видання асоціації.

Зазначимо, найновіший номер Вісника присвячений карпатській бджолі. На сторінках цього випуску Асоціації «Єврорегіон Карпати – Україна» Ви маєте нагоду прочитати чимало цікавої інформації про особливості карпатського бджільництва; творчих бджолярів, які розвивають його; про хід реалізації проекту «Карпатська бджола – спільні заходи із збереження унікальної природної спадщини в українсько-польському прикордонні», що реалізується за фінансової підтримки Європейського союзу в рамках Програми транскордонного співробітництва «Польща – Білорусь – Україна 2014–2020»; а також останні новини Асоціації.

Компанія FRESHPR реалізувала чотири маркетингові проекти у межах програми ваучерної підтримки МСП

Цього року на Львівщині у межах Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області реалізовують проект «Інструменти розвитку бізнесу Львівської області». Представники малого бізнесу, змагаючись на конкурсній основі, отримують безповоротну фінансову допомогу у вигляді ваучерів на суму до 50 тис. грн на маркетингові, консалтингові послуги та до 100 тис. грн. на інновації. Маркетингові послуги для чотирьох таких компаній успішно реалізували у співпраці із компанією FRESHPR.

Так, для уже доволі відомого соціального підприємства «Туристичний клуб «Манівці» провели комплексний маркетинговий аудит, який дозволив виявити слабкі та сильні сторони представленості компанії в digital. На його основі компанія отримала рекомендації щодо подальшого успішного ведення активностей он-лайн. Також для підсилення впізнаваності бренду Турклубу «Манівці» брендували автомобіль та світшоти для працівників.

Для стартапу львівських архітекторів, які виводять на український ринок готові переговорні O.BOX, компанія FRESHPR розробила та реалізувала сценарій представлення новинки. Уперше безшумні переговорні O.BOX були презентовані на Київському міжнародному економічному форумі - 2019 для більше ніж 2000 учасників. Для проекту O.Box компанія FRESHPR забезпечувала медійний супровід: розробку і розсилку прес-релізів, налагодження зв’язків зі ЗМІ тощо. Як наслідок, про перспективний стартап повідомили одні з найрейтинговіших у своєму сегменті онлайн-видань AІN.ua та «24. Дизайн». Загалом охоплення склало 27000 осіб. Правильна стратегія публічного представлення допомогла швидко привернути увагу користувачів мережі Facebook до бізнес-сторінки стартапу https://www.facebook.com/o.box.small.meeting.rooms/, сформувати її первинну аудиторію та знайти перших клієнтів компанії.

Для компанії HAUS mobel, яка спеціалізується на продажі диванів та м’яких крісел, ми оновини сайт відповідно до оновлених цілей компанії. Після модернізації він став значно зручнішим та зрозумілішим як для b2b сегменту, так і для приватних клієнтів.

Потребу в оптимізації сайту мала і компанія «Рокла», яке займається постачанням та продажем гідравлічних візків різних типів. Для компанії ми впровадили рішення інтернет-магазину, чому передував детальний аудит усієї наявної на сайті інформації.

За умовами програми ваучерної підтримки до 25 грудня Департамент економічної політики Львівської ОДА перерахує на рахунок компаній, які реалізували затверджені конкурсом проекти, суму ваучерної безповоротної фінансової допомоги.

Проект реалізується за рахунок коштів Державного бюджету України, отриманих від Європейського Союзу у рамках виконання Угоди про фінансування Програми підтримки секторальної політики. Детальніше.

На відкриття Пивного Ательє Craft&Kumpel’ у Львові провели перший Beer Run та запустили серію вечірок.

КОЛИ ЗБІГАЮТЬСЯ СМАКИ ;)

28 вересня у Львові на пл. Ринок відбулося відкриття нового ресторану Kumpel’ Group, – Пивного Ательє Craft&Kumpel’. Компанія FRESHPR долучилася до організації події. Наша оригінальна пропозиція, базована на особистому досвіді, дозволила створити вдалу колаборацію пива, спорту і музики, хочемо розповісти про цей кейс детальніше.

Craft&Kumpel’ Beer Atelier – це ресторан свіжого кумпелевого пива, легких страв «авантурної кухні» та гучних вечірок для молодої публіки, орієнтованої на отримання нового гастромічного досвіду та креативного дозвілля.

У ресторані працюють пивні майстри, які влаштовують фахові дегустації крафтового пива та пивних коктейлів для гостей, присмачені унікальними історіями та розповідями. Усі страви готуються та подаються у вигляді оригінальних сетів – «авантурок», більшість із них можна їсти руками, що оптимально для дружнього частування і веселих компанійських посиденьок.

У день відкриття кумпелеві пива та «авантурки» дегустували відомі журналісти, фуд-блогери, гіди. Вони поставили відмінні оцінки втіленню концепції пивного ресторану.

«Заклад є важливим як пивний ресторан у такій стратегічній точці. Персонально для мене він видався дуже атмосферним. Може це якраз той випадок, коли високі стелі та багато відкритого простору можуть створити враження, коли багато людей оперують навколо тебе, а ти в центрі залу стаєш частиною цього процесу?!», – написав львівський блогер Astro Beer Duck.

У Пивному Ательє Craft&Kumpel’ вдалося створити дуже дружню і розкуту атмосферу.

«Інтер'єр у стилі loft із акцентом на автентичні деталі (скульптурні медальйони в першому залі, оригінальну плитку, кахляну піч..) Родзинкою закладу також стала Ізабелла  львівська горила, яка складе компанію усім бажаючим та ліжко, щоб випити хорошого крафтового пива лежачи ;)», – розповіла гід Анастасія Патер.

Горила Ізабела дійсно полюбляє крафтове пиво та веселощі, та найбільше вона любить цікаво проводити час із новими друзями. 

Цілком природньо горила Ізабела стала символом святкування – з’явилася на афішах, приуроченого до відкриття ресторану, першого у Львові Пивного забігу.

Провести у Львові фановий Beer Run запропонував керівник Львівського офісу FRESHPR Андрій Лазорко.

«Друзі! Запрошую на Beer Run, про який мріяв під час усіх складних трейлів та марафонів», – звернувся він до бігунів у Facebook. 

Пивні забіги популярні у багатьох країнах світу: учасникам треба пробігти «пивну милю», випиваючи по 0,35 л світлого пива, долаючи кожне коло. Цікаво, що професійні тренери рекомендують спортсменам вживати келих світлого пива після виснажливого марафону, оскільки воно відмінно відновлює водний та вуглеводний баланс.

Ідея сподобалася  багатьом львівським бігунам: учасниками Beer Run стали кілька Мавп, Банан, Спайдермен, Посіпака та ще 20 веселих героїв. На вулиці панувала вибухова атмосфера: вболівальники гучно підтримували героїв, не лякаючись осінньої зливи.

Після такого потужного заряду енергії, веселий настрій у Craft&Kumpel’ Beer Atelier досяг апогею.

Кульмінацією святкування стала гучна вечірка, організована із львівськими Night Ambassadors.

З появою ресторану, на мапі музичного Львова з’явилася нова яскрава цятка: тематичні ді-джей вечірки тут відбуваються щовихідних.

А Ізабела продовжує креативити і збирати друзів, щоб разом радіти життю: вона згадала, що у європейських містах завжди гостинно вітають учасників спортивних забігів. Підтримуючи усі правильні рухи, Ізабела вирішила почастувати кумплевим елем фінішерів-медалістів Львівського напівмарафону(!). 

Додатково рекламувати ідею не довелося: друзі Ізабели розповіли про це у соцмережах самі :)

Цікаво, а що Ізабела приготувала на Хелловін?

Компанія FRESHPR надаватиме маркетингові послуги малому бізнесу на Львівщині у межах проекту ваучерної підтримки

Агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks спільно із Департаментом економічної політики Львівської ОДА реалізовують проект «Інструменти розвитку бізнесу Львівської області» у рамках Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області.

У межах цього проекту представники малого бізнесу на конкурсній основі можуть отримати безповоротну фінансову допомогу у вигляді ваучерів на маркетингові, консалтингові послуги та інновації.

Раді повідомити, що компанія FRESHPR успішно пройшла прекваліфікацію сервісних компаній, і готова надавати маркетингові послуги суб'єктам малого підприємництва за рахунок ваучерів у рамках Програми підвищення конкурентоспроможності Львівської області.Відповідне рішення ухвалила Експертна комісія 23 вересня (https://loda.gov.ua/news?id=47433).

Прекваліфіковані компанії за рахунок ваучерів можуть надавати такі маркетингові послуги:

  • Створення/оновлення веб-сайтів, їх просування;
  • Розробка бренду продукції, логотипу, дизайну упаковки;
  • Поширення продукції в онлайн-магазинах;
  • Розробка і видання (друк) візуальних рекламних матеріалів (листівки, брошури, флаєри, рекламні каталоги, довідники тощо);
  • Участь у маркетингових заходах (виставки, промоційні кампанії, ярмарки, бізнес-покази або інші подібні заходи).

Компанія FRESHPR працює понад 10 років (http://freshpr.ua/hto-my), ми маємо великий досвід та успішні «кейси» у кожному із цих напрямків (http://freshpr.ua/proekty).

Конкурс із прийому документів від представників малого бізнесу на участь у програмі ваучерної підтримки стартує 25 вересня та триватиме до 10 жовтня.

Брати участь у конкурсі можуть суб’єкти господарювання, які:

  • підпадають під визначення «малого», згідно з положеннями Господарського кодексу України (чисельність персоналу не більше 50 осіб, річний дохід не перевищує 10 млн. євро);
  • не здійснюють діяльності, яка підлягає ліцензуванню;
  • мають зареєстроване місцезнаходження на території Львівської області;
  • не мають заборгованості із виплати заробітної плати та сплати податків;
  • виробляють фізичний продукт (самостійно або із залученням підрядних організацій, але є власниками прав інтелектуальної власності) або надають сервіси з високою доданою вартістю.

Запрошуємо суб’єктів малого підприємництва, які зареєстровані на території Львівської області, до участі у конкурсі та співпраці, якість наших послуг - гарантуємо.

Більше інформації про умови надання ваучерної підтримки за посиланням - https://business-support.lviv.ua/conditions_for_sme/

Документи для участі у конкурсі приймає агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks у приміщенні Business Hub за адресою: вул. Шота Руставелі, 12. Документи приймаються щоденно із до 10 жовтня включно, із 10:00 до 20:00.

Співпраця з нами

Київ

+38 044 453 74 79

вул. Дорогожицька, 1.

Львів

+38 032 247 00 43

пр. Крива Липа, 6, 2-й поверх.

Контакти