Наші новини

FRESHPR створює найбільшу мистецьку подію року в країні

Майже 1300 дітей, переважно зі Сходу країни, відвідають Львів та Карпати, де зможуть спробувати проявити свої творчі здібності. Для багатьох юних талантів це стане першою поїздкою західніше Дніпра.

Завдяки ідеї та старанням Львівської дитячої галереї мистецтв, допомозі відомих художників України та підтримці FRESHPR, з 1 червня до Львова приїжджають діти з усіх, та переважно східних, регіонів країни, щоб повчитись образотворчого мистецтва у західних та іноземних художників. «Мистецька хвиля миру» - подія, що стане не лише найчисельнішою дитячою акцією України в 2017 року і має всі шанси бути мистецькою подією року, адже до її організації залучені сотні людей практично з усіх регіонів країни.

Програма події включатиме не лише творчі заходи, як то майстеркласи з малювання чи ліпки з глини, діти пройдуть урочистою ходою через Львів, відвідають місцеву оперу, попрактикуються в різних творчих дисциплінах а також відвідають Карпати, де протягом двох тижнів зможуть переймати традиції та досвід у місцевих митців.

Організатори презентували акцію на прес-конференції, запис якої можна переглянути нижче

При виникненні бажання акредитуватись на подію чи відвідати будь-який із заходів у її рамках, просимо звертатись за контактами, поданими нижче. Звісно, ми все організуємо і будемо раді Вашій присутності чи публікаціям!

Кампанія з лідерами думки для густого йогурту ТМ «Галичина».

У лютому на полицях супермаркетів з’явилась новинка від ТМ «Галичина» у вигляді густого йогурту. Для запуску рекламної кампанії компанія FRESHPR порекомендувала залучити лідерів думок та блогерів. Формування бази опініон-мейкерів по Києву та Львову дозволили охопити цільову аудиторію на всі 360* та перевершити показники KPI*s
Аналітика рекламної кампанії:
  • Завдяки підбору лідерів думок з різних категорій (мами, блогери, ведучі, фітнес) охопили ЦА 360 градусів.
  • Влучне проведення UFW та Mercedes Benz FW з РК «Галичини», адже блогери наголушували на тому, що зручний та смачний перекус, а ще й корисний.
  • Серед мам був популярний коментар щодо придбання, адже в багатьох супермаркетах шукали і не знайшли. Та який смак краще.
  • Серед лідерів думок простежувалась основна думка, що корисний, смачний перекус, який допомогає тримати темп життя без шкоди здоров’ю.
Показником ефективності роботи стало досягнення KPI*s понад 300 000 охоплення при 17 залученних лідерів думки та блогерів.

FRESHPR забезпечила медіа-підтримку для першої виставки у «Львіварні»

Лютий у компанії FRESHPR розпочався із мистецьких подій. На початку місяця ми мали нагоду долучитись до відкриття сучасного та напрочуд атмосферного арт-просторуу Львові - музейно-культурного комплексу пивної історії «Львіварня». Цій події приурочили виставку двох визначних українських художників «Діалог», яка стала першою експозицією у новому мистецькому комплексі.

Ми організували комплексну медіа-підтримку відкриття цієї художньої експозиції та забезпечили:

  • розміщення інформації про виставку у «подієвих» онлайн ресурсах (з афішами та анонсами);
  • підготовку прес-матеріалів;
  • анонсування події у ЗМІ;
  • запрошення представників мас-медіа, а також місцевої еліти (70+ осіб) на відкриття виставки «Діалог»;
  • висвітлення інформації про виставку, а також новий арт-простір «Львіварня».

У рамках наданих послуг FRESHPR розповсюдила прес-реліз, анонс та пост-реліз про подію серед ЗМІ. Нам вдалось зацікавити значну аудиторію журналістів. Серед присутніх на відкритті були представники 20-ти інформаційних ресурсів, а це близько 30 журналістів та фотокореспондентів, які представляли онлайн та друковані видання, газети, журнали, телеканали та радіостанції.

Показником ефективності роботи стала велика кількість поширень та публікацій у ЗМІ. За результатами моніторингу ми зафіксували близько 40 публікації, що стосуються події, у тому числі новинних сюжетів на телебаченні. Серед них – найпопулярніші та одні із найрейтинговіших інформаційних ресурсів не лише Львівщини, а й Західної України.

Значного поширення подія також набула й у соцмережах (понад оригінальних 50 постів). Фото із урочистого відкриття виставки «публікували» як журналісти та блогери, так і запрошені гості. У результаті подія зацікавила не лише присутніх на відкритті, а й інших користувачів соцмереж, про що свідчать численні «лайки» та схвальні відгуки про неймовірну атмосферу та нове яскраве місце для арт-подій у Львові.

До слова, виставка «Діалог» триватиме до 31 березня 2017 року. А у додаток до перегляду полотен відомих українських художників Матвія Вайсберга та Юрія Пікуля також можна відвідати музей пивної історії «Львіварня». Про враження говоритимете ще довго :)

FRESHPR здійснила ребрендинг для девелоперської компанії PRAUD investment

У жовтні FRESHPR реалізувала проект з ребредингу для компанії із польськими інвестиціями "Орієнтир", котра зводить якісне європейське житло. Старий бренд абсолютно не відповідав позиції компанії на ринку, тому ми проаналізували українських та закордонних лідерів, що працюють у сфері нерухомості та запропонували замовнику цікаве нестандартне рішення. Результатом роботи став новий логотип та назва PRAUD investment, а також сучасний та функціональний корпоративний веб-сайт http://praud.com.ua/

FRESHPR спільно зі студією дизайну MUST вирішила скористатись ідеєю динамічного брендингу та надати бренду притаманні компанії якості та переваги. У новій назві "PRAUD investment" ми заклали меседж про те, що замовник інвестує у будівництво сучасного та елітного житла, яким справді можна пишатись. А у логотипі запропонували використати динамічний модуль, який легко адаптуватиметься під будь-які проекти компанії і надаватиме широкий простір для експериментів.

Новий веб-сайт praud.com.ua також став необхідним для максимального інформування майбутніх власників житла та партнерів про останні події в діяльності компанії "PRAUD investment". Відтепер він дозволяє відвідувачам у зручній формі дізнатись усю інформацію про квартири чи будинки у житлових комплексах компанії, їх основні переваги та характеристики.

Також FRESHPR запропонував нові назви для об’єктів забудов PRAUD investment:

  • для затишного котеджного містечка у с.Бірки – PRAUD HILLS;
  • вишуканого комплексу у центральній частині Львова – KVARTAL PRAUD;
  • сучасного сімейного комплексу у Львові – PRAUD CITI;
  • за кордоном – PRAUD WARSAW (м. Варшава, Польща). 

У рамках наданих послуг ми розробили дизайн макетів інформаційних та рекламних матеріалів, а також супроводжуємо компанію у мережі Facebook.

У листопаді на Львівщині відкрився другий завод німецької компанії "Bader"

3 листопада на Яворівщині у с. Кожичі відбулось відкриття нового заводу компанії "Бадер Україна". Урочистий старт виробництву дав Президент України Петро Порошенко.

Команда FRESHPR отримала можливість забезпечити медіа-підтримку візиту Глави держави на завод. Відкриття нового виробничого підрозділу на понад 1 500 нових робочих місць викликало загалом чимале зацікавлення серед засобів масової інформації. У результаті ми зафіксували понад 110 публікацій та згадок у ЗМІ, серед яких інтернет-портали, друковані видання й телеканали. Щиро вдячні усім журналістам, хто став учасником цієї непересічної для області події.

У рамках співпраці із "Бадер Україна", FRESHPR повністю забезпечив напрямок медіа рілейшинз, реєстрацію журналістів, фото та відео супровід. Також ми сформували сувенірну продукцію для усіх представників ЗМІ, а організували внутрішню ідентифікацію.

Зазначимо, що у будівництво другого заводу ТзОВ "Бадер Україна" інвестувало понад 10 мільйонів євро. Компанія заснована ще у січні 2006 року у місті Городок Львівської області для реалізації інвестиційного проекту із виробництва шкіряних автомобільних чохлів. З того часу "Бадер Україна" інвестувала понад 25 мільйонів євро та загалом створила 2 900 робочих місць. Варто додати, що компанія пропонує дуже достойну оплату праці своїм працівникам та європейські стандарти безпеки.

ТзОВ "Бадер Україна" є філією німецької компанії "БАДЕР ГмбХ" – одного із провідних світових виробників автомобільної шкіри преміум-сегменту. Основний вид діяльності українського підрозділу є виробництво шкіряних елементів та пошиття шкіряних сидінь для автомобілів марки "АУДІ" та "БМВ". 

XVI Міжнародний економічний форум у Львові – найбільший західноукраїнський бізнес-майданчик

3-4 листопада у Львові на стадіоні "Арена-Львів" відбувся вже 16-ий Міжнародний економічний форум "Львівщина – фабрика Європи". На два дні він об’єднав найефективніших українських та іноземних менеджерів у дискусії про економічний розвиток та залучення інвестицій. Захід відвідала рекордна кількість учасників – близько 800, серед яких вище керівництво держави та області, іноземні інвестори, підприємці, дипломати, представники міжнародних фондів, бізнес асоціації та банків.

Уже вкотре FRESHPR долучається до організації цього традиційного для Львівщини бізнес-заходу. Проте цьогорічний Форум був особливо знаковим, адже проходив під патронатом Президента України та викликав неймовірний ажіотаж серед засобів масової інформації.

Цього разу наша команда надавала послуги із рекламної кампанії. У рамках співпраці, ми забезпечили роботу прес-центру Форуму у період підготовки та під час події. Зокрема, FRESHPR розробив українську та іноземну медіа-мапи із 87-ми профільних ЗМІ та організував акредитацію рекордної кількості журналістів – понад 160 представників, серед яких – провідні загальнонаціональні телеканали, радіо, Інтернет та друковані видання, а також іноземні мас-медіа.

Ми забезпечили комунікаційну підтримку на всіх етапах проведення заходу: послуги прес-служби до, під час та після події, залучення медіа-партнерів, промо-активності у соціальних мережах та SMM. У рамках наданих послуг, проведено рекламну кампанію в Інтернеті, мережі Google та Facebook, розроблено дизайн макетів інформаційних та рекламних матеріалів для ЗМІ. Наша команда також підготувала аналітичний моніторинг публікацій у ЗМІ, за результатами якого у мас-медіа зафіксовано більше 360-ти інформаційних повідомлень, що стосувались подій Форуму.

Варто також зазначити, що XVI Міжнародний економічний форум мав загалом 11 тематичних панелей та близько 20-ти провідних експертів та фахівців. У перший день учасники говорили про економічні та географічні переваги України, які сприяють формуванню позитивного іміджу країни та залученню інвестицій, впровадження індустріальних парків, ефективне управління персоналом. Вже наступного дня Форум був поділений на три окремих дискусійних напрямки: агропромисловий розвиток, енергозбереження та транскордонну співпрацю. Серед спікерів – перший Віце-прем`єр міністр України, міністр інфраструктури України, заступник міністра аграрної політики, міністра економічного розвитку і торгівлі України, голова Львівської ОДА, керівники відомих успішних компаній, зокрема ПАТ "Карлсберг Україна", Syngenta, ENSI, експерти австрійського проекту ЮНІДО, Міжнародної Фінансової Корпорації (IFC), ЄБРР в Україні та інші.

E-Congress 2016 – найбільша подія на ринку ecommerce України

6 жовтня у Києві на НСК «Олімпійський» відбулась грандіозна подія на ринку електронної комерції України – Ukrainian E-commerce Congress 2016.

Цього року подія стала рекордною за кількістю відвідувачів – близько 1000 представників e-retail, 63 іноземних та українських експертів, 36 компаній на виставці.

Команда FRESHPR здійснювала комунікаційну підтримку на всіх етапах проведення заходу – під час підготовки (дистанційна прес-служба, залучення медіа-партнерів, промо-активності у соціальних мережах), на події (прес-служба, SMM) та після конгресу (пост-публікації, робота з медіа-контентом).

Варто зазначити, що цьогорічний E-Congress 2016 став не тільки комунікаційним майданчиком для гравців ринку ecommerce, але і джерелом для нових ідей, знань та натхнення для розвитку бізнесу. Цьому сприяло якісне наповнення 3-ьох інформаційних потоків (наприклад, вперше в Україні виступав представник Ecommerce Foundation, європейський офіс Google здійснив світову прем’єру свого нового сервісу) та високий ранг гостей конгресу (подію відвідали власники найбільших рітейлерів та сервісних компаній – В. Чечьоткін, В.Цой, М.Палієнко, А.Логвін, В. Клімов, Р.Кисіль та інші).

Дякуємо нашому клієнту Ukrainian E-commerce Expert за можливість стати частиною грандіозної події!

Компанія FRESHPR увійшла до лістингу українських PR-агенств

Українська Асоціація зі зв’язків з громадськістю випустила у світ перший лістинг PR-агенств, покликаний максимально охопливо об’єднати усю галузь комунікацій в країні. Знаково, що у рендеринг увійшли як українські агенства так і іноземні, афілійовані в Україні.

Лістинг викладено у відкритий доступ, із ним можна ознайомитись за поданим лінком: https://drive.google.com/file/d/0BzYLoqcc9KZRaFg5d3ZuVnlicUU/view

Вже наступного року Асоціація планує перетворити лістинг у рейтинг, враховуючи різні аспекти діяльності агенств, у тому числі представленість офісами та підрозділами.

ТМ «Миргородська» - партнер фестивалю екстремальних видів спорту Z-Games

У серпні компанія FRESHPR для ТМ «Миргородська» організувала прес-тур з представниками центральних ЗМІ на фестиваль екстремальних видів спорту Z-Games, що відбувся в смт. Затока Одеської області.
Для журналістів були створені ідеальні умови як для повноцінної роботи, так і для драйвового відпочинку: від трансферу до участі у екстремальних майстер-класах.
Результат кропіткої та злагодженої роботи команди FRESHPR – загальне охоплення аудиторії більше 2 мільйонів осіб, що забезпечило якнайширше висвітлення в ЗМІ партнерства ТМ «Миргородська» та Z-Games.

Фітнес-сесія для волонтерів Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ) від ТМ «Моршинська»

У липні компанія FRESHPR забезпечила медіа супровід фітнес-сесії з автором програми «Ривок» Максимом Ярошенком та волонтерами Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ) за підтримки ТМ «Моршинська» компанії IDS Borjomi Ukraine.
Подія привернула увагу місцевих друкованих та електронних ЗМІ, а також регіонального телебачення, що забезпечило загальне охоплення аудиторії понад 1 млн 700 тисяч осіб.

Співпраця з нами

Київ

+38 044 453 74 79

вул. Олени Теліги, 5Б, 2-й поверх.

Львів

+38 032 247 00 43

пр. Крива Липа, 6, 2-й поверх.

Контакти