Наші новини

Перший саудівсько-український агроінвестиційний форум: нові можливості для розвитку агробізнесу в Україні

22 листопада у Києві відбувся перший саудівсько-українськийагроінвестиційний форум The Saudi Ukraine Agribusiness Investment Forum організований інвестиційною компанією SALIC, акціонером якої є Державний інвестфонд Саудівської Аравії, дочірньою компанією Continental Farmers Groupта Офісом Національної інвестиційної ради України.

Під час форуму обговорювали перспективи здійснення інвестицій в агробізнес в Україні для саудівських інвесторів та можливості збільшення експорту української сільськогосподарської та харчової продукції до Саудівської Аравії.

Участь у форумі, фахових панельних дискусіях взяли представники міністерств агропромислового розвитку двох країн, інвестиційних фондів та ділових кіл України та Саудівської Аравії.

За інформацією заступниці міністра аграрної політики та продовольства України Ольги Трофімцевої, Україна прагне збільшувати експорт сільськогосподарської продукції, а Саудівська Аравія - нарощувати її імпорт. Саудівська Аравія також цікава для нас як партнер для виходу на нові ринки на Близькому Сході та Африці. За її словами, подальший динамічний ріст двосторонньої торгівлі буде можливий саме завдяки розвитку інвестиційних проектів у сфері АПК.

«Уряд Саудівської Аравії готовий забезпечувати підтримку двостороннім інвестиційним проектам для цілей сталого розвитку і забезпечення харчової безпеки держави. Ця конференція має стати платформою для співпраці двох сторін у сільському господарстві. Очікуємо, що інвестування в Україні буде успішним», – заявив міністр сільського господарства, довкілля та води КСА Абдулрахман Аль Фадлі.

Самі інвестори позитивно оцінюють перспективи розвитку такої співпраці. «Я думаю, зараз правильний час для приходу в Україну. Тому що компанія SALIC, яку я очолюю, працює на українському ринку, зокрема йдеться про останнє придбання агрохолдингу «Мрія». Ситуація загалом сприяє тому, щоб саме зараз запрошувати інвесторів, і ми із впевненістю запрошуємо колег сюди», – заявив Халід Аль-Абуді, керуючий директор міжнародної компанії SALIC, яка має намір вкласти 25% інвестиційного портфелю у проекти в Україні.

Компанія FRESHPR забезпечила медійну підтримку форуму, ми організували роботу прес-офісу, розсилку інформаційних матеріалів, прес-конференцію з ключовими спікерами форуму для журналістів. Також FRESHPR розробила ідею та дизайн стилістики оформлення заходу.

Роботу першого саудівсько-українського агроінвестиційного форуму висвітлили провідні інформагентства України, центральні телеканали, всеукраїнські ділові електронні та друковані видання економічного та аграрного профілю, міжнародний діловий журнал Image.ua, який розповсюджується у 78 країнах світу, арабськомовні видання.

XVIII Міжнародний економічний форум: той, хто хоче бути успішним завтра в Україні та Європі, має сьогодні інвестувати у Львівщину

1-2 листопада у Львові відбувся 18-ий Міжнародний економічний форум «Львівщина – хаб можливостей». На наймасштабнішу у західному регіоні бізнес-подію з’їхалися представники понад 20-ти країн світу, він зібрав рекордну кількість учасників, - понад 1,5 тисячі, серед яких представники влади, іноземні інвестори, підприємці, дипломати, представники міжнародних фондів, бізнес-асоціації та фінансового сектору.

«Україна є країною номер один, яка сьогодні стає транзитним хабом між Європою і Азією, а також для Світової організації торгівлі. А Львів став епіцентром формування цього транзиту, впровадження практичної науки, інноваційності. Львівщина з 2015 року займає перше місце в Україні за кількістю інвестицій, за створенням робочих місць, за відкриттям заводів, за формуванням малого і середнього бізнесу. Економічний форум – це підтвердження сили, непереможності та успішності нашої держави України», – заявив під час відкриття економічного форуму Перший віце-прем’єр-міністр України Степан Кубів.

Уже вкотре FRESHPR долучається до організації цього традиційного для Львівщини бізнес-заходу. Цього разу наша команда забезпечила комунікаційну та промоційну підтримку двох панелей форуму «Львівщина – транспортно-логістичний хаб», де говорили про позитивний вплив інтенсивного інфраструктурного розвитку регіону на створення інноваційних, високотехнологічних і бізнесів та організацію промислових кластерів.

Також ми супроводжували Туристичну панель, під час якої відбулася стратегічна сесія «Туристичний Маркетплейс Львівщини», де презентувати найновіші туристичні продукти Львівщини, обговорювали перспективи розвитку внутрішнього та зовнішнього туризму, налагоджували зв'язки із потенційними іноземними партнерами.

Невипадково XVIII Міжнародний економічний форум зібрав рекордну кількість зацікавлених підприємців та інвесторів. За словами голови Львівської облдержадміністрації Олега Синютки, це – люди, які прекрасно усвідомлюють, що той, хто хоче бути успішним завтра в Україні та Європі, сьогодні повинен інвестувати в Львівщину, бо Львівщина – це хаб можливостей, це можливість вести свій бізнес таким чином, щоб бути на європейському, світовому ринку, використовуючи ті можливості, які дає нам наша земля».

Вперше в Україні піарник зі світовим ім’ям

З нагоди 10-річчя компанії FRESHPR у кінці листопада гуру польського та європейського PR Шимон Сікорський відвідає столицю України та виступить перед українськими колегами з темою про найновіші європейські тренди у PR та комунікаціях. Подія відбудеться 21 листопада на локації нового столичного бізнес-акселератора — Omni Campus (ВДНГ).

Шимон Сікорський — голова правління польського агенства Publicon PR Agency, Лектор MBA та президент найбільшої PR-асоціація в Польщі — Ради польської асоціації зв'язків з громадськістю. Засновник Дня Соціальних ЗМІ Польщі — найбільшої польської соціальної медіа-конференції. Консультант, тренер та лектор з комунікацій (Internet Beta, Європейський Конгрес КСВ, PR-Конгрес, TEDx).

Зустріч заплановано у інтерактивному форматі, де усі теми обговорюватимуться спільно. Серед тем – порівняння світових ринків та ринку України, рівень розвитку, моральність у професії, технології. 

Зустріч організовує компанія FRESHPR на честь свого 10-річчя. Тому вхід безкоштовний, але з обов'язвою попередньою реєстрацією. Для реєстрації, будь ласка, заповніть форму і вам буде надіслано іменне запрошення.

Соціальний проект «Кольоровий світ дитинства» компанії «Снєжка-Україна» успішно реалізували у дитячому відділенні Львівської обласної інфекційної лікарні

Команда FRESHPR долучилася до відкриття оновленого Другого дитячого відділення у Львівській обласній клінічній інфекційній лікарні, вякому художники розписали стіни барвистими ілюстраціямиу межах всеукраїнського соціального проекту «Кольоровий світ дитинства», який втілює компанія «Снєжка-Україна».

Упродовж літа подружжя художників Орест і Наталія Маньки займалося розписом стін у дитячому відділенні. Компанія «Снєжка-Україна» для втілення проекту надала відповідні акрилові фарби, що внесені до Реєстру екологічно сертифікованої продукції України. Відтепер 23 кольорові малюнки, композиційно пов'язані між собою, прикрашають дитяче відділення цієї медичної установи. Для маленьких пацієнтів створили затишну атмосферу, оптимістичні сюжети малюнків сприятимуть їхньому швидшому одужанню. Опісля святкового відкриття актори театру на КоЛеСаХ показалидля діток у відділенні лялькову казку-феєрію «Подарунок».

Керівництво лікарні, медперсонал, батьки маленьких пацієнтів висловили подяку компанії«Снєжка-Україна»за успішну реалізацію проекту та турботу про дітей. Належно оцінили соціальну значимість події львівські журналісти. Ми відстежили 20 інформаційних повідомлень про відкриття оновленого відділення у ЛОІКЛ у регіональних електронних медіа та на телеканалах. Усі згадки про «Кольоровий світ дитинства» та компанію «Снєжка-Україна» мають яскраво виражений позитивний характер.Повідомлення ЗМІ про відкриття відділення також отримали значне поширення серед користувачів у соцмережах.

Зазначимо, відомий виробник - компанія «Снєжка-Україна» уже впродовж 6років втілює всеукраїнську соціальну програму «Кольоровий світ дитинства», в межахякої допомагає дитячим медичним установам України оздоблювати інтер'єри відділень. За цей період комфортні «кольорові» умови для дітей створили у низці лікарень Львова, Новояворівська, Яворова, Тернополя, Житомира, Рівного, Луцька, Сум, Вінниці та Івано-Франківська.На Львівщині, зокрема, «кольорові» інтер'єри створили уже у чотирьох медичних закладах.

Команда FRESHPRвисловлює щире захоплення соціальною ініціативою компанії «Снєжка-Україна»та любов до дітей.

ІІІ Форум місцевого розвитку успішно «відгримів» на Львівщині

Вже втретє команда FRESHPR долучається до організації та підготовки Форуму місцевого розвитку у Трускавці – одного із найважливіших заходів для органів місцевого самоврядування та об’єднаних громад Західної України. Цього разу ми знову не підвели і впорались у надкороткі терміни. На все про все у нас було трохи більше тижня, але ми встигли підготувати силу-силенну брендованих матеріалів, а також видати офіційний «Вісник Карпатського регіону 2018».

Отже, у межах контракту, ми забезпечили он-лайн реєстрацію учасників Форуму та автоматизували роботу із базою зареєстрованих гостей. Серед завдань команди FRESHPR також було макетування та виготовлення зовнішніх носіїв інформації: біл-бордів, фото-зони, інформативних банерів, а також Програми Форуму місцевого розвитку, а ще підготовка різноманітної брендованої поліграфії: крафтових пакетів, беджів, папок та футболок для учасників ранкового забігу, організаторів та волонтерів. Особливу увагу ми зосередили й на підготовці «Вісника Карпатського регіону». Роботи було чимало, проте читачі залишились задоволеними результатом.

Загалом вже третій за ліком Форум зібрав ще більше учасників, журналістів, бізнесменів та урядовців. За три дні (21-23 червня) його відвідали понад 4 сотні гостей з усієї України та з-за кордону, серед яких – парламентарі, урядовці, представники профільних комітетів Верховної Ради України, дипломатичного корпусу, неурядових організацій, міжнародних фондів і програм, депутати місцевих рад. Програма Форуму передбачала два десятки дискусійних панелей, учасниками яких стали понад 100 спікерів.

Особливо знаково, що захід відвідали Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе, міністр закордонних справ Павло Клімкін, міністр інвестицій та розвитку РП Єжи Квєцінські.

P.S. Результат нашої роботи ви, звісно ж, можете оцінити на офіційній сторінці Форуму місцевого розвитку у Фейсбук.

Форум місцевого розвитку

Як вибудувати персональний бренд і не стати при цьому «мильною бульбашкою»: колонка PR-фахівця Ореста Вачкова

Персональний бренд – надзвичайно актуальна тема. Їй присвячені десятки тренінгів, курсів, книг. Як будувати особистий бренд і чи усім це потрібно? Чи завжди бренд дорівнює публічності й чим стратегічний підхід відрізняється від тактичного? Про це у своїй колонці розповідає Орест Вачков, керівник PR-агенції FRESHPR.

Ілюстрація: Тетяна Попович

Репутація, імідж та бренд: в чому відмінності

Персональний бренд можна не лише будувати, а і трактувати по-різному. В залежності від того, чим ми займаємося і які цілі маємо. Персональний імідж може бути тотожним особистій репутації. А може і не бути: якщо ми живемо в умовах мультиком’юніті, тобто коли взаємодіємо з різними сегментами цільової аудиторії, які не перетинаються між собою, – характеристики бренду часом можуть не тільки відрізнятись, а навіть суперечити одне одному: тиран в бізнесі може бути лагідним батьком вдома.

Репутація – це кіно про нас, імідж – це один кадр з нього, і він не завжди впливає на враження від кіно. Так само і бренд: в залежності від контексту, він може містити різні аспекти, картинку чи набір картинок, які показані певній аудиторії. Згадайте лише, як останнім часом відрізняються адаптації рекламних кампаній одного глобального бренду в різних країнах.

Чи усім потрібен персональний бренд?

Я знаю людей, які зацікавлені в тому, щоб не бути публічними, мати якомога меншу кількість контактів – наприклад, через свою діяльність. І це далеко не завжди є поганим тоном. Таку модель також можна трактувати як специфічний бренд, але це точно не персональний бренд у звичному для більшості розумінні: така людина працює не над тим, щоб стати популярною, а над тим, щоб залишитися в тіні. Прагне не асоціюватися з жодними образами. Наведу приклад: без великого публічного «шлейфу» у молодості ймовірно буде легше стати депутатом у зрілому віці, адже у мережі чи ЗМІ буде суттєво менше можливостей накопати компромату на таку людину. Тобто все залежить від інтересів.

Гроші? Доброчинність? Кар’єра? Стратегія власного життя чи тактична справа? Можливість робити покупки без черги в супермаркеті, тому що тебе усі впізнають?.. Відповідний бренд дуже ефективно сприяє досягненню будь-якої цілі – якщо він правильно побудований.

Комунікабельність та широка мережа зв’язків як частина бренду буде привілеєм для майбутнього політика чи керівника, та заважатиме тому, хто мріє стати спецагентом. Є професії, де бренд необхідний, а є і такі, які потребують повної його відсутності – для широкого загалу, звісно.

Бренд не дорівнює публічності

Багато публічних людей мають негативний імідж, іншими словами, зіпсований бренд. Багато людей, які не є публічними, мають чудовий персональний бренд. Це важлива сучасна тенденція: ефективний бренд будує не той, хто просто голосно про нього кричить, а той, хто продумує усі кроки, аналізує ризики, передбачає результат та стратегічно планує. Це проста істина, але її забувають або не знають навіть у PR-середовищі. Я зустрічав спеціалістів, які сліпо роблять своїх клієнтів публічними, інколи навіть великими жертвами, наприклад, виставляючи останніх на посміховисько та стверджуючи, що це PR, а отже, дуже потрібно…

Є безліч інструментів побудови бренду. І серед них, звісно, публічні канали – зокрема: медіа, соцмережі, блоги. Але використовувати їх треба виважено.

Технології майбутнього. Кластеризація

Бренд може будуватися більш якісним і ціннісним, коли загальна аудиторія поділятиметься на різні кластери. І кожен кластер отримує те, що хоче. Наприклад, колись, щоб зробити політичну кар’єру, треба було «світитися» на телебаченні та в газетах, виступати на майданах та збирати електорат особисто. Тепер настала нова ера – якщо ділити аудиторію на кластери та працювати з кожним окремо, можна досягнути більшого. До прикладу, точки дотику з пенсіонерами та зі студентами суттєво відрізняються. Неможливо врахувати інтереси кожної частини аудиторії, якщо звертаєшся одразу до всіх. Тому що меседжі можуть бути навіть суперечливими – одні можуть хотіти того, чого не хочуть інші. На телебаченні неможливо називати сіре одночасно білим та чорним, натомість деякі не завжди етичні піарники цим користаються, називаючи сіре чорним серед одних кластерів, а білим – серед інших.

Читайте еще: Как научиться принимать свои особенности и недостатки: советы психолога

Раніше засоби масової інформації диктували суспільству, що і як робити, – і альтернатив не було. Сьогодні все зовсім навпаки – свою волю диктує читач. У будь-яких масових каналах тепер головний не той, хто повідомляє, а той хто читає, дивиться, слухає.

Двосторонній зв’язок

XXI століття дає нам більше можливостей, ніж попереднє. Раніше ми могли лише говорити у маси, натомість зараз – говорити та слухати. Якщо раніше треба було прийти до аудиторії та розказати, яким ти є, то сьогодні треба прийти й запитати, яким тебе хочуть бачити. І будувати бренд в залежності від цього. Так, це межує з поняттям «не бути собою». Але тут варто згадати: побудова бренду пов’язана з інтересами інших людей.

Раніше засоби масової інформації диктували суспільству, що і як робити, – і альтернатив не було. Сьогодні все зовсім навпаки – свою волю диктує читач. Саме читач обирає канал серед безлічі доступних. Сприймає те, що йому цікаво, і пропускає те, що не має користі для нього особисто. Ба більше, самі алгоритми – наприклад, соціальних мереж – побудовані на тому, що якщо ти нецікавий – тебе навіть не показуватимуть. Це відбувається непомітно, але зміни йдуть величезні – у будь-яких масових каналах тепер головний не той, хто повідомляє, а той хто читає, дивиться, слухає. Поки ще не на 100%, у нас є ще телеканали, але революція триває.

Тому сьогодні єдиний спосіб бути почутим та симпатичним своїй аудиторії – підлаштуватися під неї. Бути не обличчям з білборда, що спілкується гаслами, а тим, хто розуміє потреби аудиторії та готовий їх задовільнити. І ми маємо таку розкіш – розуміти, чи цікаво нашій аудиторії те, що ми пропонуємо. Як мінімум нам доступний метод спроб і помилок: занурившись у «воду» і відчувши, що вона крижана, можна швидко вистрибнути на берег і змінити план.

Я знаю людину, якій немає ще і 30 років, але вона серйозно налаштована в майбутньому стати президентом – і вже зараз працює над цим, будує персональний бренд, спираючись на свої амбіції.

Тактика мильної бульбашки

Побудова персонального бренду може мати стратегічний і тактичний характер. Якщо треба досягти цілі й зникнути – можна обрати тактику «мильної бульбашки», швидко побудувати свій новий образ на гучних словах. Мова не про шахрайство – це може бути одна з моделей легального бізнесу. Наприклад: отримати швидкі прибутки й перемикнутися на іншу справу, або ж зациклити бізнес-модель на короткотермінових оборотах. Правда, «бульбашка» обов’язково лусне. Але тут немає потреби інвестувати ресурси в побудову стратегії. Достатньо обрати потрібний канал, здійснити, наприклад, продажі – і все, гори воно вогнем, у нас вже інший топовий товар чи послуга.

Але якщо бренд будується на роки – це завжди довга гра: комплекс заходів, детальні та дорогі дослідження, які дозволяють прогнозувати, як відреагує аудиторія, якщо зробити крок праворуч чи ліворуч, комунікаційна стратегія. Прибічниками такого підходу є різні люди: від бізнесменів та політиків до тих, хто бореться, скажімо, за екологічні проекти. Їх об’єднує не професія, а стратегічне мислення. Наприклад, я знаю людину, якій немає ще і 30 років, але вона серйозно налаштована в майбутньому стати президентом – і вже зараз працює над цим, будує персональний бренд, спираючись на свої амбіції. З такими людьми надзвичайно цікаво працювати: вони розуміють, як стратегічний підхід капіталізує бренд.

До речі, якщо обрано стратегічний підхід до побудови бренду, варто пам’ятати: це не та справа, де треба поспішати. Іноді, перш ніж переходити до публічності та активних дій, необхідно попрацювати над собою. Наприклад, вдосконалити навички публічних виступів, попрацювати над зовнішнім виглядом, переглянути манеру поведінки й ще десятки різних ознак. Все, що ми робимо, є частиною бренду, навіть такі, здавалося б, неважливі речі, як хода, хобі, звички у веденні бізнесу. На бренд впливають не тільки видимі речі, особливо сьогодні: побачити хороший – або не дуже – вчинок може єдина людина, яка за допомогою соціальної мережі або книги розповість про це усьому світу. Все, що робиш, треба оцінювати, як кажуть, з висоти польоту літака та з висоти років, а не сьогодення. Інколи це усвідомлення докорінно змінює і саму поведінку.

Джерело: https://thepoint.rabota.ua/yak-vybuduvaty-personalnyy-brend-i-ne-staty-pry-tsomu-mylnoyu-bulbashkoyu-kolonka-pr-fahivtsya-oresta-vachkova/

Ми розпочали соціальний проект на Тернопільщині разом із «Грейн Ленд»

У червні команда FRESHPR спільно із компанією «Грейн Ленд» розпочала втілювати у життя концепцію свят для дітей із сільських територій. Реалізувати таку благородну та, водночас, приємну акцію спонукало й те, що соціальна активність є одним із ключових напрямків у роботі нашого клієнта.

Отже, ми стартували на Тернопільщині. Символічно до Дня захисту дітей першими учасниками свята стала малеча із навколишніх сіл Зборівського району. До слова, локаціями для реалізації проекту було обрано саме сільські населені пункти, адже розуміємо, що там діткам найбільше бракує якісного дозвілля.

Свято відбулось 3 червня у с. Ренів (Зборівщина). Його учасниками стали понад 500 осіб, серед яких близько 300 дітей із 18-ти сіл у районі. Атмосфера була надзвичайною – діток забавляли професійні аніматори, було безліч конкурсів, аквагрим, бульбашкове шоу та, звісно ж, музика. Окрім розваг малеча отримала й смачні подарунки. А ще на святі була «міні-виставка» сільськогосподарської техніки, яка вразила своїми розмірами і потужністю навіть дорослих.

То ж не сумували й батьки, які також могли більше дізнатись про роботу компанії «Грейн Ленд», поговорити про перспективи розвитку регіону, задати актуальні питання представникам агрохолдингу.

Це був лише маленький початок великої справи! Тож далі буде!

Шалені проекти та літри випитих йогуртів: плідний рік співпраці з компанію «Галичина»

Активно минув рік нашої спільної роботи із командою Молочної компанії «Галичина». Цей час був насичений на події, цікаві ідеї, які ми спільно втілювали у життя. Співпраця охоплювала більшість напрямків комунікації – спонсорство, управління репутацією, соціальна активність та PR-заходи, антикризова діяльність. І це все, звісно ж, за активної медіа-підтримки нашого прес-офісу.

Нам вдалось фактично запустити комунікації ТМ «Галичина». Ми провели шість PR-заходів, презентували на ринку кілька нових молочних продуктів, серед яких наші найулюбленіші питні йогурти, написали десятки прес-релізів та статей, багато в чому пізнавальних навіть для нас, з нуля сформували стратегію корпоративної соціальної відповідальності для компанії.

І це далеко не все. Чого лише вартує робота із управління репутацією у мережі WEB 2.0, де ми спільно подолали понад 15 інформаційних криз, запустили більше 20-ти репутаційних кампаній. Не можемо не згадати й про досвід комунікації із блогерами та лідерами думок у соцмережах, де охоплення інформації про новинки від ТМ «Галичина» сягнуло сотень тисяч осіб. А ще багато нових знайомств із десятками цікавих медіа-видань та людьми, відданими своїй справі.

Шалений темп роботи  надихнув  команду FRESHPR  на нові креативні ідеї, які лиш потребують втілення у життя. Щиро дякуємо Молочній компанії «Галичина» за неймовірний досвід та, звісно ж, смачнючі йогурти, кефіри та молоко.

P.S. Тепер молочні продукти – у раціоні кожного з нас, адже ми точно знаємо, що вони дуже корисні!

Львівщина побачила свій перший «смачний» путівник

У травні цього року команда FRESHPR долучилась до розробки унікального туристичного путівника «Гастромандри Львівщиною». Ця збірка увібрала інформацію про кращих виробників та носіїв локальних продуктів, що притаманні нашій області та галицькій кухні.

Ми долучились до підготовки концепції видання, розробили яскравий та стильний дизайн, а також забезпечили якісний друк. І все це у екстремально короткі терміни. Але що не зробиш для хорошої справи:).

Спільно із управлінням туризму та курортів Львівської облдержадміністрації та Олександром Чернологовим ми зробили колосальну роботу – в одному путівнику нам вдалось об’єднати фермерські господарства, магазини iз локальними продуктами, дегустацiйнi зали та агросадиби. І звісно, атмосферу доповнюють дуже класні світлини із гастролокаціями, які зробили фотографи-партнери проекту Назар Коровай, Мар’яна Варійчук та Олена Гришай, які ще більше сприяють «смачним» мандрам.

Ми впевнені, що цей путівник прийдеться до душі як туристам, які люблять відкривати для себе кухні різних країн світу, так і просто любителям смачно попоїсти та галицького колориту. Більше того, окрім різноманітних локацій, видання пропонує готові тури для гастрономічних мандрів Львівщиною. Відвідавши бодай один із них, можна насолодитись не лише красою нашого регіону, а й скуштувати екологічно чистий мед, рибу, сири та навіть екзотичних равликів.

Карпати: фінансові інструменти підтримки місцевого розвитку та територіального співробітництва

З 8 по 9 грудня 2017 року в мальовничому прикарпатському куточку, а саме у с. Плав’я, Сколівського району на базі готелю Плай відбулась непересічна міжнародна конференція "Карпати: фінансові інструменти підтримки місцевого розвитку та територіального співробітництва" в рамках відзначення Дня місцевого самоврядування та 10-ої річниці Асоціації органів місцевого самоврядування "Єврорегіон Карпати – Україна".

Організатори:

  1. Львівська обласна рада,
  2. Асоціація ЄВРОРЕГІОН "КАРПАТИ - УКРАЇНА",
  3. Асоціація Місцевих Рад "Ради Львівщини".

Брали участь високоповажні спікери з України, Польщі та Румунії.

Компанія FRESHPR забезпечила брендування події. А саме ми з великим задоволенням та стараннями впровадили:

  • Брендування події. Стилістика логотипу розроблялась виходячи із змісту та формату події. Невипадково було обрано сюжет, що складався з незалежних між собою фігур та частин – незалежних частин місцевого самоврядування, але в результаті створював гармонійно по своїй суті систему – процвітаючий регіон, державу
  • Блокнот–програму для учасників заходу. Блокнот був розроблений спеціально для заходу, стилізовано, з крафтовою обкладинкою, спеціальним тонованим папером. Саме в цьому блокноті була розміщена інформація про конференцію – вітальні слова, детальна програма, опис панелей, інформація про спонсорів та партнерів, деталізований опис програм по панелях
  • Розробка концепції, дизайн, макетування та друк квартального вісника Єврорегіону Карпати, № 1, 2017
  • Розробка концепції, дизайн, макетування та друк звіту діяльності за 10 років асоціації органів місцевого самоврядування “Єврорегіон Карпати – Україна”
  • Інші роздаткові та візуальні матеріли.

Співпраця з нами

Київ

+38 044 453 74 79

вул. Олени Теліги, 5Б, 3-й поверх.

Львів

+38 032 247 00 43

пр. Крива Липа, 6, 2-й поверх.

Контакти