FRESHPR for HR

ПОБУДОВА HR-БРЕНДА

Щоб завтра ваші працівники вважали вас найкращим роботодавцем, починайте будувати успішний HR-бренд із нами уже сьогодні!

Формування привабливого бренда роботодавця в сучасних умовах є найкращою довготерміновою стратегією компаній на ринку праці. Незалежно від того, чи займалася компанія формуванням репутації роботодавця раніше, вона працює на ринку: відгуки діючих і колишніх працівників, клієнтів, конкурентів формують враження про умови роботи в компанії. Якщо це призводить до відтоку персоналу, заважає залучати перспективних кандидатів, то це сигналізує, що HR-бренд компанії потребує ретельного опрацювання.

Робота з формування HR-бренда передбачає:

1

Аудит існуючого іміджу роботодавця

2

Напрацювання ціннісної пропозиції компанії на ринку праці та привабливих HR-повідомлень компанії

3

Підбір та впровадження релевантних каналів і інструментів комунікацій для ефективної взаємодії HR-бренда із цільовими аудиторіями.

У сьогоднішніх умовах класичних методів ректурингу і HR для утримання важливих працівників і залучення нових уже не достатньо. Останні дослідження показують, що зі стрімким розвитком онлайн-комунікацій, люди при виборі місця працевлаштування, самостійно знаходять інформацію про компанію, її репутацію, і формують враження про бренд роботодавця ще до першого контакту із HR.

Існуючий HR-бренд компанії може бути позитивним або негативним і функціонує на ринку праці незалежно від того, формували його чи ні.

HR-бренд – це дійсне сприйняття компанії як роботодавця власними працівниками і у цільовому сегменті на ринку праці, це його “торгова марка” на ринку праці.

Щоб не відчувати кадровий голод та стрімку плинність фахівців, компанії необхідний професійний HR-брендинг (HR-branding) – комплекс послідовних заходів, скерованих на формування та підтримку позитивного іміджу роботодавця для утримання існуючих працівників і ефективного залучення нових фахівців.

Бренд роботодавця складається з двох складових: маркетингової (позиція компанії на своєму галузевому ринку, імідж продукту, його популярність) і HR-складової (корпоративна культура, система оплати праці, винагород і компенсацій).

Проте він не запрацює без PR (Public Relations), бо секрет успіху – власне у продуманій та ефективній стратегії комунікації HR-бренда із цільовими аудиторіями. І саме у цьому ми будемо корисними для Вас.

Ґрунтуючись на нашому професійному досвіді та найактуальніших знаннях, хочемо окреслити основні етапи формування HR-бренда.

Основні етапи роботи над HR-брендом

  1. Визначення цільової аудиторії. Відповідь на питання «Хто наш бажаний працівник?», його ідеальний портрет
  2. Очікування від персоналу. Що вимагаємо від працівників
  3. Визначення ціннісної пропозиції для ринку праці
  4. Репутаційний аудит бренда роботодавця
  5. Привабливий девіз який виражає ключове позиціонування на ринку праці
  6.  Візуалізація чи знаходження вдалого символу
  7.  Тестування HR-бренда на цільовій аудиторії
  8.  Комунікація бренда із працівниками і ринком праці
  9.  Управління брендом. Управління досвідом працівників, формування підстав для довіри до нашого бренда
  10.  Оцінка ефективності бренда за вибраними показниками.

Проводимо аудит існуючого HR-бренда компанії, визначаємо портрети цільових аудиторій

Тут можна виділити дві великі групи: цільова аудиторія внутрішнього HR-брендингу та зовнішнього HR-брендингу. Кожна із них потребує “персонального підходу” для формування системи продуктивних зв’язків із брендом роботодавця. Коли ці середовища стають лояльними до бренду, тоді самостійно починають допомагати компанії вирішувати кадрові виклики.

Знаючи реальний стан речей та особливості нашої аудиторії, напрацьовуємо Employee Value Proposition – ціннісну пропозицію компанії на ринку праці; те, що якісно вирізняє компанію в очах аудиторії від роботодавців-конкурентів. На основі цього можна створювати привабливий девіз та візуалізацію HR-бренда, обираємо пріоритетні канали та інструменти комунікацій.

Інструменти та канали комунікацій для HR-брендування

Інструменти Employee Relations

Націлені на розвиток внутрішніх комунікацій

Лідери думок і корпоративні герої. Виокремлення лідерів думок та корпоративних героїв і взаємодія із ними у напрямку просування бренду роботодавця

Корпоративні заходи. Впровадження навчальних заходів, командоутворюючих заходів, тематичних заходів для працівників та їхніх сімей

Змагання і конкурси. Розробка систем мотивації (вікторини, лотереї, конкурси серед працівників)

Благодійність. Систематизація звернень працівників про виділення допомоги, розробка алгоритму їх опрацювання

Інформування. Вибір та впровадження ефективних інструментів внутрішніх комунікацій (корпоративні видання, Інтранет, внутрішня мейл-розсилка)

Стратегічні канали комунікацій EVP

Залучення нових працівників

Робота з відгуками (WEB 2.0.). Формування системи позитивних відгуків про роботу в компанії, вчасне виявлення і реагування на негативні відгуки

Рекламні кампанії (креатив, копірайтинг, дизайн). Генерація ідей, розробка стратегії, написання слоганів, текстів, візуалізація

Робота зі ЗМІ. Підтримка контактів зі ЗМІ, організація прес-конференцій, розміщення публікацій, радіо- та телесюжетів

Соціальні медіа. Ведення корпоративних сторінок роботодавця у соціальних медіа

CSR and Sponsoring. Розробка стратегії, пошук партнерів, модерація активностей

Івент менеджмент. Впровадження заходів, націлених на аудиторію кандидатів на працевлаштування

Підтримка відносин з громадами. Взаємодія із представниками місцевих громад, місцевої влади, уповноважених економічних органів щодо спільної реалізації заходів, націлених на розвиток пріоритетних сегментів ринку праці

Кейси

Нова Пошта

  • Конкурентна кампанія з переманювання персоналу
  • Дослідження з виявленням джерел
  • Кампанія викриття конкурентних активностей
  • Розповсюдження викриття посеред ЦА
  • Анулювання проблеми та відновлення притоку персоналу

Бадер Україна

  • Відсутність необхідної кількості працівників через значне розширення потужностей
  • Розробка стратегії HR-бренда
  • Розвиток внутрішніх комунікацій (впровадження корпоративного видання, програм мотивації)
  • Оптимізація рекламних інструментів (скорочення бюджету на 40%)
  • Планування рекламних кампаній (з 2016 – дотепер)
  • Корекція інформаційного шуму (збільшення позитивних згадок на 60%)

Філіп Морріс Україна

  • Незадовільний показник рейтинговості Бренду-роботодавця
  • Якісне дослідження
  • Виявлення потенційно-лояльної аудиторії
  • Кампанія із закликом аудиторії до голосування
  • Вхід бренду у ТОП-3 найкращих роботодавців країни
  • Залучення компанії FRESHPR до співпраці дасть Вам відчутні переваги, адже у нас є сформована команда комунікаційних фахівців, яка комплексно покриває усі стадії роботи над проектом з формування та просування HR-бренда, та усі стратегічні канали комунікацій.

Компанії, які інвестують у розвиток свого бренду роботодавця, починають отримувати відчутні результати уже за пів року.

Андрій Лазорко, керівник напрямку FRESHPR for HR
Заповнити бриф для отримання пропозиції

Послуги
Особистий
PR
PR
аналітика
Стратегічний
PR
Антикризовий
PR
HR PR