Період співпраці: 2017-2018 роки
Напрямки співпраці: Впродовж року компанія FRESHPR активно співпрацювала з брендом молочної продукції “Галичина”. У процесі роботи ми разом побудували ефективну комунікаційну стратегію, що базувалась на кількох напрямах:
- активна участь бренду у соціальних ініціативах та спонсоруванні проектів;
- створення прес-офісу та прес-кліпінг;
- управління здобутою репутацією;
- антикризовий менеджмент.
За рік плідної праці з FRESHPR, “Галичина” встигла не тільки підвищити свої продажі, а й зарекомендувати себе як бренд, котрий окрім якісної молочної продукції дарує людям позитивні емоції та незабутні враження, тому компанія стала спонсором: фестивалю дитячих театральних студій “Казка в Гаю”, дитячого форуму видавців “Космовізія”, участь у святі «Острів дитинства" (м.Івано-Франківськ), кулінарного фестивалю “Radofest” та чемпіонату баріста в рамках Lviv Coffee Festival.
Так як бренд тісно пов’язаний із темою Карпатських гір - ТМ Галичина виступила спонсором в облаштуванні гірського маршруту на г. Ільза.
Досягнення (результати роботи):
- Участь у 2 дитячих фестивалях, 1 кулінарному та 1 загально-національному святі;
- відкриття маршруту на г.Ільза;
- Загальна кількість публікацій у ЗМІ – 192;
- Загальне охоплення аудиторії: близько 927 500 осіб
- Проведено 23 антикризових мікрокомпанії;
- Затрачено годин на співпрацю – 1 312 людино/годин;
- Залучено працівників до підготовки – 35 осіб;
Коротка інформаційна довідка:
Молочна компанія "Галичина" – розпочала свій шлях у 1998 році. На сьогодні компанія серед лідерів із виробництва кисломолочної продукції та одні з найбільших виробників йогуртів в Україні.
Додаткові матеріали:
-
Кампанія з лідерами думки для густого йогурту ТМ «Галичина».
-
Шалені проекти та літри випитих йогуртів: плідний рік співпраці з компанію «Галичина»