Polpharma— найбільший польський виробник лікарських препаратів та активних фармацевтичних інгредієнтів. Наразі «Полфарма» є міжнародною фармацевтичною компанією - лідером на ринках Центральної та Східної Європи, Кавказу та Центральної Азії. Компанія є роботодавцем приблизно для 7 500 людей у Польщі та на міжнародних ринках.
Продукт:
Препарати Олідетримта Аквадетримвід Polpharma, на основі вітаміну D3, представлені в двох формах: капсульною біологічно-активною добавкою та водорозчинним препаратом.
Проблема:
Вітамін D3 асоціюється здебільшого з профілактикою рахіту у новонароджених. Однак, як показує статистика (з проведених досліджень) - дуже мало людей замислюються над важливою роллю цього вітаміну у профілактиці та лікуванні багатьох захворювань, як у дорослих, так і у дітей.
Завдання:
Сформувати освідомленість ЦА про властивості та корисну дію вітаміну D3, донести необхідність прийому вітаміну в будь-якому віці, розширити область вжитку вітаміну D3, окрім профілактики рахіту в немовлят.
Рішення: Проект “D3 Дайджест”. Щомісячне видання на основі енциклопедії про вітамін D для журналістів всіх типів ЗМІ (включаючи спеціалізовані).
Опис:
Ми розробили комплексну digital-стратегію, центральним інструментом якої став освітній портал-енциклопедія про вітамін D. Для підвищення довіри, проект був не брендований, і містить масу освітньої інформації з корисними посиланнями на достовірні джерела.
Дайджест містив доступну та структуровану інформацію про вітамін D3, загрози які виникають за його дефіциту, та необхідності препаратів Олідетримта Аквадетрим.
Результат:
- Щомісяця дайджест отримувало 340 адресатів з числа ЗМІ.
- Оригінальних публікацій у ЗМІ було розміщено в 6,5 разів більше, ніж за планом. За охопленням аудиторії план було перевиконано на 154%, охоплення останнього дайджесту сягнуло 350 тис. осіб, при 225 тис. запланованих.
- Завдяки популярності ресурсу серед користувачів, та проведеній пошуковій оптимізації - посилання на дайджест видавалось одним з перших при відповідному запиті через Google.